keskiviikko 16. tammikuuta 2013

Treenivaatevinkki huomiselle

Kuka on ostanut joskus treenivaatteita Lidlistä? Minä! Ja hyviä ovatkin! Mun juoksutakki (kuvissakin näkynyt) on ollut ahkerassa käytössä yli 3 vuotta!! Ja siitä saa vetoketjulla hihat pois, jolloin toimii liivinä. Ihan huipputuote, maksoi aikanaa 13 € ja on ollut kyllä tuhat kertaa hintansa arvoinen! :)

Huomenna Lidl:ssä on taas treenivaatteita ja -välineitä myynnissä, ja itse ajattelin mennä ainakin vilkuilemaan, josko jotain taas ostaisi! :) Seuraavia ainakin valikoimissa:


Kuvat: lidl.fi


Oletteko tykänneet Lidl:n treenivaatteista?

4 kommenttia:

  1. Mulla on Lidlistä ostettu aluspaita, parit juoksutrikoot ja yksi juoksupaita ja tosi hyvin on toimineet. Kiitos vinkistä, täytyy käydä Lidlissä lähipäivinä :).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, lidlin tuotteissa on kyllä hinta-laatusuhde kohdillaan :) Itekin meen huomenna työpäivän jälkeen, ja toivon että vielä löytyy jotain!

      Poista
  2. Joitain olen ostanut ja olen ollut tyytyväinen. Ainut huono puoli on, että täytyy olla tarkka silloin kun tulevat myyntiin ja pitää tietää, mitä tulee tarvitsemaan, kun eivät ole jatkuvasti myynnissä. Noi paidat tekee huonoa mun ostolakkoilulle, kivannäköisiä ja todellakin kohtuuhintaisia. Mutta kun mulla on vaatekaappi täynnä ja silti tuntuu, ettei ole mitään sopivaa. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, ja noita lidlin tarjouksia saa kärkkyä ja sitten niitä ei välttämättä ole enää myymälässä, jos ei ole heti aamusta hakemassa. Mutta sitten ei voi mitään :) Mullakin olis vähän kuin ostolakko, mutta mä ihastuin noihin toppeihin kans, ja jotenkin kivat noi housutkin.. mutta voiko treenivaatteita olla liikaa, voiko? ;) Kulutustavaraa!! Heh!

      Poista

Kommentoi on bloggaamisen suola. Arvostan jättämääsi kommenttia suuresti :)