sunnuntai 20. tammikuuta 2013

Kolme kerrosta pakkasessa

Siinä oli mun treenivaatekerrasto eilen, kun lähdin uhmaamaan noin 17 asteen pakkasta lenkin merkeissä. Eli jaloissa oli kerrastohousut, ohuet trikoot ja paksut trikoot ja yläpäässä oli sitten kaksi pitkähihaista treenipaitaa ja takki. Mulla ei ole talveksi erillistä talvitalkkia juoksuun, mutta toi vanha on kelvannut hyvin. Kyllä sielläkin lämpö pysyy, jos ei ihan kamalasti tuule.




Oli kyllä mitä kaunein talvisää kun aurinko paistoi ja ei kylmyyskään sitten haitannut, kun oli tarpeeksi vaatetta päällä. Tuossa kyl alkaa mennä mun pakkasraja, vielä ei ottanut henkeen, mutta ei kauheasti korkeammalla pakkasella pysty enää hengittää juostessa.

Mulla oli aikaa vähän rajallisesti, kun piti tulla kotiin laittamaan tarjoiluja kuntoon, ja juoksinkin sellaisen reilu 7km tuolla reppu selässä. Mä meinaan poikkesin vielä loppumatkasta kauppaan hakemaan viimeisiä puuttuvia juttuja, ja juoksin ne selässä kotiin. Oli kyllä niin hyvä lenkki, juoksu kulki ja ennen kaikkea tajusin taas miksi juoksen... mä olin kuin uudesti syntynyt lenkin jälkeen, piristyin ja tarjoilujen tekeminenkin sujui paljon paremmin :) On toi juoksu vaan rakkautta. <3


Niin, ja miksi tein tarjoiluja, oli siksi, että eilen illalla pidit pienet juhlat mun joulukuisen valmistumisen johdosta ystäville. Meitä oli kymmenkunta ihmistä, ja ilta sujuikin rauhallisesti Putousta katsoen ja sitten rupatellen. Tein boolinkin, mutta ei tullut kuin pari lasia juotua. Tänään on treenipäivä.. juoksua ja salia ajattelin, jihaa! :)

Mites teidät viikonloppuliikunnat on menneet? Oletteko uhmanneet pakkasta?

2 kommenttia:

  1. Minäkin juoksin eilen pakkasessa, mutta tarpeeksi vaateita kun laittaa päälle pärjää ihan hyvin :). Ja tänäänkin on pitkän lenkin vuoro, mutta onneksi kuitenkin jo vähän vähemmän pakkasta :).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, tänään on onneksi jo kivempi lenkkisää :) Mukavaa pitkistä! :)

      Poista

Kommentoi on bloggaamisen suola. Arvostan jättämääsi kommenttia suuresti :)