sunnuntai 20. tammikuuta 2013

Ei hiihtoa, höh!

Tänään makoilin sohvalla katsomassa Homelandia vielä aamuvaatteissa, kun ystäväni laittaa viestin, että lähenkö hiihtämään.. hetken siinä emmin ja sitten tuun tulokseen, että mikä jottei.. hiihtämässä olen käynyt viimeksi ala-asteella, mutta nyt olen alkanut lämmetä ajatukselle, että hiihtäisin taas! Kunnon välineillä, eli vuokraus olisi aluksi se, miten sukset hommaisin.. mun lähipiirissä ei oikein oo ihmisillä suksia lainaan, ei ainakaan täälläpäin...

No, lähdin sitten Paloheinään jonne kaverinkin oli määrä tulla omien suksiensa kanssa. Mä menin vuokraamoon, ja kuinka ollakaan.. kaikki mun koon perinteisen sukset oli loppu!!! YLLÄTYS!! Sitten muistinkin, miksi olin jo mielessäni siirtänyt tämän hiihtokokeilun talvilomaani (vko 10).. sillon ei tarvitse ainakaan kilpailla sunnuntaina suksista monien muiden kanssa!! Kyllä harmitti kun raahauduin sinne kamalalla kiireellä ja kerrankin olin innostunut.. ja olisi ollut seuraakin! HÖH.. kaveri jäi sinne hiihtelemään ja minä lähdin pettyneenä kotiin. :(



Toi ilma oli kuitenkin niin ihana, ja treenipäiväkin oli tiedossa, niin olin päättänyt lähteä juoksemaan! Juoksu kulki ihan kivasti, vaikka olikin viides juoksupäivä tällä viikolla.. tosin en kauhean pitkiä lenkkejä ole tehnyt. Juoksin 9km vajaa tunnin salikamat selässä repussa, koska menin vielä tekemään suunnitellun, viikon toisen salitreenin. 35 minuutissa tykitin läpi kaikki isoimmat lihasryhmät (etukyykyt, vinopenkki, askelkyykyt, etutalja, pystypunnerrus (jossa sain nostettua painoja, jee!), ranskalainen punnerrus nyt ainakin). Tuli kyllä hyvä fiilis, vaikka väsyttikin kotona...

Kaiken kruunasi kuuma suihku ja itsetehty pizza, Homelandin toisen tuotantokauden huikea päätösjakso ja oma sohva. <3 Ei enää harmittanutkaan niin paljoa hiihtämättömyys... Kyllä munkin vuoroni tulee vielä. :)

4 kommenttia:

  1. Olipa harmittava tuo hiihtohomma, mutta onneksi pääsit juoksemaan!;) Kivaa uutta treeniviikkoa sinulle!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo onneksi on olemassa juokseminen, joka ei ole välineurheilua ja joka saa aina paremmalle tuulelle! Hyvää treeniviikkoa sullekin :)

      Poista
  2. Voi harmi! Mutta lämmittäisikö mieltä tällainen haaste:

    http://www.niobiumia.net/2013/01/senchaa-sympatiaa-ja-haaste.html

    ?

    :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi Niobe, kyllä lämmittää :) Kiitoksii!

      Ja hei, saan viikonloppuna tansaniassa olevan serkkuni sukset lainaan, jihaa!

      Poista

Kommentoi on bloggaamisen suola. Arvostan jättämääsi kommenttia suuresti :)