keskiviikko 26. joulukuuta 2012

Joulu tuli ja meni!

Meidän joulu meni aivan ihanasti rentoutuen :) Tässä kuvina, miten joulu meni...


Syötiin aatonaattona keittoa ja juotiin torttukahvit isäni luona, jossa meitä oli me, iskä ja hänen naisystävänsä ja mun pappa. 


Aatonaattoiltana tunnelmoitiin miehen kanssa takanääressä mun isän luona.

Aattona aamupäivästä nähtiin mun äitiä ja iskää erikseen, ja sitten siirryttiin anoppilaan...


Jossa Ekke-kissa odottelikin jo meidän paijauksia! Hän on yleensä ulkokissa, mutta jouluna aina koittaa kissanpäivät ja kisut saa olla sisällä. Ekke on niin kiltti, ettei lähde sohvalta pois, kun kerta saa sisällä olla. Jos lähtisi, niin tietäisi että ulos joutuu!


Koristeltiin "kuusi", eli anoppilan jouluoksa.


Söytiin ruokaa! Kattaus oli upea!


Mä soin tosi paljon jouluruokia, sillä rakastan niitä!


Jouluyö pelattiin Eclipse-lautapeliä nuorten kesken! Ja joulupäivänä sama juttu ;) Mahtava peli, jos ette ole tutustuneet. Ja vielä suomalaisilta tekijöiltä.



Joulupäivänä tehtiin samoja asioita, kuin aattonakin, mutta käytiin tosiaan myös lenkillä tuiskussa! :)

Tänään vielä matkustettiin tapaamaan mun vanhempia, ja sitten ajettiin 150km kotiin! Kimmo jätti mut autosta vähän ennen kotia, ja juoksin sitten kotiin (puin lenkkivaatteet valmiiksi äitini luona). Puitteet lenkille eivät olleet ehkä parhaat mahdolliset syömisen ja autossa istumisen jäljiltä, mutta lenkki kulki ihan kivasti, tosin reitti olikin pääosin nousemista, kun olin kokonaan unohtanut sen. Muuten tein hitaan pk-lenkin, mutta testasin yhden kilomterin vedon tehdä vähän nopeammalla temmolla. Matkaa kertyi tasan 9km, eli hyvä sulattelulenkki :) Kotona odotti sauna, jee! 

Huomenna palaan arkeen, ja menen varmaan Balanceen töiden jälkeen illalla. Sitten keventelen koko loppuvuoden, ja aloitan kunnon Tukholma-treenin sitten 1.1, eli tasan 5kk ennen h-hetkeä :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoi on bloggaamisen suola. Arvostan jättämääsi kommenttia suuresti :)