keskiviikko 12. joulukuuta 2012

Alelaarin löytö!



Jeee! Mä oon niin kauan ettinyt uusia talvitrikoita! Mitkään ei vaan ole tuntuneen olevan mulle sopivia tai mukavia jalassa! Tänään sitten oltiin kauppakeskuksessa syömässä ja leffassa, ja siinä sitten oli hetki aikaa, niin huomasin Halonen Sport -myymälän.. mä kun aina käyn niissä perus liikkeissä (Stadium, Intersport, Top Sport, Budget Sport yms.), niin nyt tuli mentyä uuteen myymälään! Ja tadaa, iso kyltti "Naisten talvijuoksuvatteet -50%" :D

Ja sieltä sitten löytyi Craftit... tuntuivat hyviltä käsissä ja päätin mennä sovittamaan.  Ne tuntuivat heti niiiin hyviltä jaloissa, olivat tarpeeksi löysät mutteivat roikkuneet, venyy kerrastoa varten, eivät kiristäneet ja ah, niin pehmeät. Rakastuin heti. Ei tarvinut kauan miettiä, että ostanko ne vaiko en... näin sitä taas löytää helpoiten, kun ei väkisin yritä ettiä! Jeee! tämä on nyt ensimmäinen kerta, kun mulla on Craftin vaate, ja toivon, että on hyvät!



Huomenna en vielä pääse testailemaan kaverin kanssa näitä uusia ostoksia, vaan tehdään treeni kokonaan sisätiloissa. Juostaan matolla ja tehdään kuntosaliteeni päälle. Itse olisin tietty mieluummin juossut ulkona, mutta kyllä toi juoksumatto kaverin kanssa ihan hyvältä vaihtoehdolta kuulostaa! :)

Käytättekö te talvitrikooita?

Mukavaa treenitorstaita huomiselle! :)

4 kommenttia:

  1. Mulla on Craftin talvitrikoot. En tiedä mikä materiaaliero pintamateriaalissa on, mutta nämä nyppyttyyntyvät haaroista Todella Paljon. Kesätrikoissa (Craftin ja icepeakin?) ei ilmene samaa ollenkaan. Täytyypä käydä katsomassa viikonloppuna onko meidän pitäjään ilmestynyt Halonen sportia, kiitos vinkistä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voii! Kurjaa, että on ollut huonot! :/ Toivottavasti nää olisi paremmat! *Sormet ja varpaat ristiin* .. sais kyllä kestää ainakin pari talvea! :)

      Poista
  2. Mäkin oon joskus tehnyt alelöytöjä Haloselta. Siellä on yllättävän hyvä urheiluosasto. Omat Craftin juoksuhousut, tosin kesäversiot, on tosi hyvät!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, täytyy usemminkin nyt sit eksyä Haloselle! Vaikutti kyllä lupaavalta, ja oli paljon aleja! Kiva kuulla, että sulla ainakin on positiivinen kokemus Craftista! :)

      Poista

Kommentoi on bloggaamisen suola. Arvostan jättämääsi kommenttia suuresti :)