torstai 27. joulukuuta 2012

Nastat alle?

Lähde: ilmatieteenlaitos.fi

Kuten ilmatieteenlaitoksen hienosta diagrammista näkyy, tänne Etelään on tullut nämä kaikkista kamalimmat ilmat! On pakkasta, on plussaa, on pakkasta... ÄRRRSSSH! Eli se tietää sitä, että tiet ovat liukkaat, märät, shjoiset ja jäiset.. kaikkea yhtä aikaa! Näitä ilmoja mä inhoan, mieluummin otan sen -20C, kiitos!

No, tänään kävelin salille balanceen, ja siinäkin 1,5 kilometrin matkalla meinasin kaatua joku tuhat kertaa! Hyi. Ja juostessa joo on helpompaa kuin kävellessä, mutta aika vaikeaa olisi ollut juostakaan.. näitäkö kelejä varten ne nastat on? Mähän en ole siis vieläkään laittanut nastoja mun Arcticien alle... Mun mielestäni lumi on pitänyt tooosi hyvin tossun alla. Nyt kyllä harkitsen!

Pitäisikö mun laittaa nastat alle, kun seuraavaksi juoksen?

Lähde: weheartit.com

Tosin, en tiedä koska juoksen seuraavaksi... ehkä vasta uudenvuoden päivänä. Mä vähän mietin, että pidän loppuvuoden suurinpiirtein lepoa. Ainakin juoksusta. Huomenna on kokonaan lepo (eli alennusmyynteihin pyörimään!), lauantaina autellaan kavereita muutossa ja jossain kohtiin pitäisi tosissaan ladata jalkoja! :)

4 kommenttia:

  1. Nimenomaan jäisille keleille nastat on omiaan. Lumi pitää kengän alla hyvin, jos ei sitten ole liian irtonaista, mihin ei auta mikään kenkä. Turvallisia askelia sekä juosten että kävellen! :)

    VastaaPoista

Kommentoi on bloggaamisen suola. Arvostan jättämääsi kommenttia suuresti :)