perjantai 30. lokakuuta 2015

Blogin seuraava yhteislenkki 15.11!

Järjestän seuraavan blogin yhteislenkin sunnuntaina 15.11 klo 10 alkaen. Kuten aiemmatkin blogin yhteislenkit, myös tämä on polkujuoksua. Tällä kertaa esittelen taas hieman metsäisempää polkua Espoon Pirttimäen maisemissa. Lähtöpaikkana toimii Pirttimäen ulkoilualue, osoitteessa Kunnarlantie 110, 02740 Espoo. Se on muuten myös keväisin järjestettävän Bodom Trailin lähtöpaikka ja ainakin osittain juoksemme tuon hienon tapahtuman maisemissa!


 Blogin kimppalenkillä viime talvena, hauskaa oli!
Kuva: Tapani Mikkola

Tarkoituksena on juosta kevyesti noin 10-12 kilometrin lenkki. Aika-arviota en osaa antaa, mutta veikkaisin reilua puoltatoista tuntia. Kävelemme ainakin isoimmat mäet, joten lenkille ovat tervetulleita kaikki, jotka jaksavat hölkkäillä yhtämittaa reilu puolitoista tuntia. Vauhti skaalataan kaikille sopivaksi! Lenkin päätteeksi halukkaat voivat jäädä kahville tai välipalalle Pirttimäen kahvilaan!

Voit osallistua lenkille klikkaamalla itsesi osallistujaksi Facebook-tapahtumaan tai laita minulle sähköpostia (hanna.taimen(a)gmail.com), niin voin infota sinua mahdollisista muutoksista. Sen verran sanon, että pieni vesi- tai varsinkaan lumisade ei ole este kivalle kimppalenkille :)

Kaikki ovat tervetulleita mukaan! Olisi taas ihana nähdä mahdollisimman moni teistä lukijoista!

Tykkäile muutenkin blogini Facebook-sivusta, niin kuulet kimppalenkeistä aina ensimmäisenä! Lisäksi kirjoittelen sinne asioita, joita en välttämättä blogissani muuten kirjoittele.


Kimppalenkillä tänä syksynä!

Olen ajatellut myös pimeän tunnelmallista lamppulenkkiä joulukuulle! Kuinka moni olisi halukas lähtemään vähän elämyksellisemmälle lenkille mukaan jokin ilta? Minulla olisi pari otsalamppua lainaksikin, jos ei omista omaa.

Ihanaa viikonloppua kaikille! Mitäs teillä on ohjelmassa? Kenties kimppalenkkejä tai -treenejä? ;)

6 kommenttia:

  1. Mulla on tähän mennessä aina tullut jotain, kun on ollut sun yhteislenkki! Tämä on nyt mun kalenterissa ja toivottavasti pääsisin! :) Mukavaa viikonloppua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No olispas kivaa, jos pääset mukaan :)! Kivaa sunnuntai-iltaa!

      Poista
  2. Voi ei, mulla sattuu toinen meno samalle päivälle. Olis ollut tosi kiva lähteä mukaan. On aina niin ihana juosta poluilla, etenkin jos joku on vähän reittiä suunnitellut valmiiksi. :) Mun aikataulu tarkentuu vastaa tuolla lenkkiviikolla ja jos näyttää siltä että ehtisin mukaan, niin laittelen sitten viestiä. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No voi hööh, mut olispa kiva jos ehtisit paikalle :) 10-12 kannattaa varata varoiksi aikaa kokonaisuudeksi! Joo mä tykkään kans mennä muiden suunnittelemille lenkeille! :) Psst, jos oot HTRC:n ryhmässä niin mulla ja kaverilla on siellä 30km valolenkki marraskuulle, käy kattoon ;)

      Poista
  3. Mulla näyttää ainakin toistaiseksi vapaalta viikonlopulta! Ilmoittelen vielä mut ois kyllä ihan huippua! :)

    VastaaPoista

Kommentoi on bloggaamisen suola. Arvostan jättämääsi kommenttia suuresti :)