keskiviikko 14. lokakuuta 2015

Kirje rakkaalle


Kiitos, rakas. Sä olet viime aikoina tehnyt eteeni tekoja, joita en voi olla huomioimatta. Olet aina kohdellut mua niin hyvin, mutta viime aikoina olen silti suorastaan häkeltynyt, kuinka paljon asioita teet mun hyväkseni. Tasan viikko sitten päivystit tietokoneen edessä MyNext Run -sivua, jotta Nuts Karhunkierrokselle aukeaisi ilmottautuminen. Mä olin itse vetämässä kimppalenkkiä blogini lukijoille, joten en voinut kytätä paikkaa pieneen ultrakiintiöön kyseiseen tapahtumaan. No, sä teit sen mun puolesta. Sait mulle paikan juoksuun! Mä olen niin kiitollinen tuosta palveluksesta, etten voi sanoin kuvailla. Ja oikeasti, tämä ei ollut ensimmäinen kerta, kun sä ilmoitit mut juoksutapahtumaan. Kesällä 2013 sä sait mulle paikan Vaarojen maratonille, kun mä itse olin avovesiuintikurssilla. Ehkä pieniä juttuja sulle, mutta suuria juttuja mulle.


Kahdeksannen vuosipäivän viettämistä kesällä Norjassa

Ja mikä tässä kaikessa on parasta, on se, että sä et tuomitse mun hullutuksia! Mä tiedän, että pidät mua vähän pöpipäänä, kun käyn noissa pitkissä juoksu- ja liikuntatapahtumissa. Sä olet kertonut sen itsekin! Mutta silti mä tiedän, että sydämestäsi oot vain onnellinen, kun olen löytänyt miellyttäviä harrastuksia elämääni. Kiitos, että kuuntelet mun juoksujuttuja, tuet mua valinnoissa ja autat mua ongelmissa. Kiitos, että haet mua välillä autolla SATSilta kotiin, jotta voin yhdistää helposti juoksun ja balancen. Mä en voi käsittää, kuinka kultainen ihminen sä olet!

Kiitos, että hoidat yhtälailla kotia mun kanssa. Kiitos, että laitat ruokaa ja lajittelet pyykkejä. Meidän taloudessa ei ole miesten ja naisten hommia, on vain yhteisiä hommia! ...ja no, ehkä vähän niitä miestenkin hommia. ;) Kotona on niin hyvä olla, kun saan jakaa sen sun kanssasi. On kivaa, että ajatellaan isoista asioista yleensä aika samalla tavalla. Ja että tykätään molemmat rauhallisista viikonlopuista, luonnossa liikkumisesta, ystävien kanssa vietetyistä peli-illoista ja ollaan molemmat yhtä hellyydenkipeitä. On ilo lähteä sun kanssa lomareissuille, kun haetaan niiltä niin samoja asioita: rentoutumista, luonnon ihmeitä ja hyvää oloa. On mukavaa, että me molemmat tykätään suunnistamisesta, jotta voidaan jakaa ne hienot kokemukset yhdessä ja puida rasteja automatkoilla. Mä olen niin iloinen, kun säkin olet löytänyt liikunnan iloa ja lajin, josta oikeasti pidät. Se on niin tärkeää hyvinvoinnin kannalta.


Kiitos, että olet siinä. Olet täällä aina mua varten. Lohdutat. Tuet mua ja olet aina mun puolellani. Mulla on sellainen olo, että vaikka kaikki muut asiat menisivät elämässä päin seiniä, niin sun kanssa me päästäisiin yhdessä niistä yli. Me mentäis vaikka läpi seinän. Sä olet mun vuoreni, tukipilarini, rakkaimpani. Kiitos, että olet mun.

20 kommenttia:

  1. Awwwww!! <3 <3 Kauniisti kirjoitettu! <3

    VastaaPoista
  2. Voi ihana!!! Täällä ihan tippa silmässä tätä luin ❤ todella kaunis teksti.

    VastaaPoista
  3. Ihana Hanna. <3 Niin kauniisti kirjoitettu! Ei kyllä itsekään voi olla kuin kiitollinen siitä, että on saanut rinnalle oikean kultakimpaleen. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, Laura. Ihanaa <3 Todellakin, kyllä sillä toisella puoliskolla on niin suuri merkitys, ettei oikein ymmärräkään :)

      Poista
  4. Kauniita ja tärkeitä sanoja. :) Ihanaa loppuviikkoa teille molemmille! T:H-M

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä, tärkeetä muistaa, kuin hyvin asiat on. :) <3 Kiiitos, samoin teille ihanuudet ;)

      Poista
  5. Voi IHANUUS!! Rentouttavaa viikonloppua <3

    VastaaPoista
  6. Mistä tommosia kultakimpaleita löytää? <3 Pakko kommentoida vaikka yleensä lueskelen vaan hiljaisena :) juuri viikonloppuna totesin kaverille (osin esim tämän blogin perusteella) että kuinka ihanaa olis jos löytyisi semmonen mies joka lähtis mukaan kaikkiin hullutuksiin tai just tsemppais ja ehkä potkis välillä eteenpäin. Mulla on paha tapa innostua kaikesta aina hetkeksi ja sit tuleekin taas uusi asia mistä innostua :D mutta jos toisella olis edes vähän sitä seikkailun halua ja urheilullista elämäntapaa niin vois touhuta yhdessä tai motivoitua johonkin pidemmäksi aikaa. Sitä odotellessa jatkan tätä kaiken kokeilemista itekseni :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih, kai semmoinen voi tulla vastaan, kun sitä vähiten odottaa?! ;) Onneksi elämä voi olla arvokasta ja hyvää ilman kumppania, vaikka enää näiden kahdeksan vuoden jälkeen en osaisi ilmankaan olla. Mulle tärkeintä on että mies tukee mua hulultuksissa ja lähtee itse mukaan vaikkapa vaelluksille tai matkoille, joissa luonto on tärkeää. Kokeilemisessa ei oo mitään pahaa, joten jatka sitä hyvää linjaa! :)

      Poista
  7. Oi, kauniisti kirjoitettu! Rakkaus on kyllä suurin onni maan päällä <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, Hanna. :) On se kyllä, kun se oikein osuu elämään <3

      Poista
  8. Kaunis ja koskettava teksti! <3 Rakkautta on tukea puolisoa kaikessa :)

    VastaaPoista

Kommentoi on bloggaamisen suola. Arvostan jättämääsi kommenttia suuresti :)