keskiviikko 20. marraskuuta 2013

Vedetään hatusta... BLOGIARVONNAN VOITTAJA!!

Hei, eilen päättyi osallistusmisaika mun blogini synttäriarvontaan. Kiitos kaikille osallistujille, ja ennen kaikkea, kiitos niistä ihanista sanoista koskien blogiani, ja vielä enemmän kiitos niille, jotka keksi jotain postausaiheita tai kehityksen aiheita. Kuvia toivottiin paljon lisää, ja siinä mulla on nyt kehitettävää. Mulla olisi hyvä kamerakin, mutta ainakin treeniaiheisia kuvia on melko vaikea ottaa kesken treenin. Mä oon jotenkin niin mukana siinä treenissä, etten osaa ajatella kuvausta siinä kohtaan. Mutta yritän ottaa niitä kuvia, ja lisätä sitten muita kuvia kans blogiini. Kuvaus on kyllä lähellä sydäntä, joten täytyy antaa sen näkyä täällä enemmän :)


Tänään arvoin sitten voittajan. Mä olen IT-alalla, joten olen vähän "kyllästynyt", että koneet laskevat kaiken.. hehe. Siksi tahdoin tehdä vanhanaikaisesti, ja kirjoitin nimet lapuille, jotka sitten laitoin hattuun.


Ja sekoiteltiin laput hattuun, ja sitten vedettiin hatusta voittaja... Tittidiiiiii... joka on...


ONNEA IITULIINI!! Voisitko laittaa mulle sähköpostia hanna.taimen(a)gmail.com, niin saan sun yhteystiedot, ja sitten voin lähettää palkinnon!!

Tämä oli vain tällainen nopea postaus... mä oon nyt intoa täynnä tän bloggaamisen kanssa, mutta elämä on hektistä just nyt, ja mä taidan tän illan viettää sohvalla palautumassa taas keskiviikon Crosstraining-tunnista!! Uu mama, mitä menoa taas! Huh.. jos et tiedä mistä on kyse, niin ota selvää ;) 

4 kommenttia:

  1. Onnittelut voittajalle! Pakko oli kommentoida tätä, sillä sulla oli loistava arvontatapa, joka kuvastaa just sun rentoa asennetta! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih, kiitos Paula! <3 :)

      Toivottavasti voittaja ottaa yhteyttä... muuten pääsen vetämään uudestaan hatusta ;)

      Poista
  2. Kiva arvonta oli tosiaan ja hauska tapa arpoa voittaja! :) Mulla on sama juttu kun sulla; blogi-innostus ihan huipussaan, mutta ihan kauheesti muutakin hommaa samaan aikaan, mutta jaksaa jaksaa! :) Kivaa torstaita!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, kiitos! :) Oli mukavaa järjestää arvonta!

      Hei, huomaan että oot nyt innostunut. Hyviä postauksia tulee paljon, kivaa ;)

      Poista

Kommentoi on bloggaamisen suola. Arvostan jättämääsi kommenttia suuresti :)