keskiviikko 5. kesäkuuta 2013

Kasa haasteita!

Mä olen saanut paljon haasteita, ja yritän vastailla niihin nyt! Pialta saatuun ruokahaasteeseen tartun vähän myöhemmin, kun olen saanut kuvattua tarvittavat ruuat, heh ;) Tässä nyt saikkua vietellessäni kaivoin esille haasteita, joita oon "lähiakoina" saanut, jotka muistin ja jotka olen jättänyt vastaamatta. Anteeksi jo etukäteen niille, joiden haasteet unohdin. Jatkossa otan nämä haasteet heti ylös, ettei vaan jää huomaamatta! Jos jonkun haasteeseen unohdin vastata, vastaan siihen mielelläni. Eli huikkaa mulle vain sitten tänne, että unohdit mun haasteen!! :D

Liinalta sain kivan uuden En ole koskaan haasteeen. Tarkoituksena kertoa kolme asiaa, jota ei ole koskaan tehnyt tai kokenut, ja katsoa, monenko voitti sillä! Eli kertokaa mulle, kuinka mun kävi, eli oletteko te koskaan näitä juttuja!!!??

- En ole koskaan käynyt Euroopan ulkopuolella.
- En ole koskaan maistanut maca-jauhetta.
- Mä en ole koskaan osannut kärrynpyörää.

Haastan tähän samaan Sadun, Karoliinan, Akun ja Annan.

Sitten on tukku näitä kysymyshaasteita. Niissä en jatkohaasta ketään, ja mun aiemmat samankaltaiset haasteet löytyy Haaste-tagin alta.

Liinalta:

1. Kuka on urheilu-idolisi tai motivaattorisi?
Hmmm... no, ei mulla ole erityistä. Leena Puotiniemi on aika kova suomalainen maratoonari, niin vastaan, että hän.

2. Mikä oli ensimmäinen lempilajisi?
No jalkapallo! Sitä harrastin ykkösluokalta kuudennen luokan alkuun asti, eli viis vuotta!

3. Mitä urheilumuotoa tykkäät harrastaa mieluiten yksin? Entä mitä jonkun toisen/toisten kanssa?
Hmmm, no tietty toisten kanssa pallopelejä ainakin, kun niitä ei yksin oikein voi tehdä! Sitten tykkään tehdä pitkät lenkit seurassa, ja kuntosali on sellainen että käy kuin vain, seurassa tai ilman, ja taas nopeat juoksut tykkään tehdä yksin!

4. Onko jotain urheilua, jota tykkäät seurata intohimoisesti mutta jota et missään nimessä itse haluaisi/uskaltaisi harrastaa?
No hmmm... ei oikeastaan, mä oon niin kaikkien liikuntalajien perään, ja yllytyshullu, että voisin kaikkea kokeilla. No, olympialaisten aikaan seuraan yleensä uimahyppyjä, ja niitä en kyllä lähtis kylmiltään tekemään! :D

5. Jos joutuisit kuukaudeksi urheilukieltoon, mihin käyttäisit ylimääräisen ajan?
Nukkuisin enemmän, viettäisin aikaa ystävien ja perheen kanssa, nauttisin enemmän rauhallisista kävelyistä (jos se olis sallittua!) ja näin kesällä varmaan löhöisin auringossa enempi. :)

Fanniilolta:

1. Mikä sai sinut kirjoittamaan blogia?
Halu puhua (kirjoittaa) liikunnasta. Nyt ei tartte sitten koko ajan höpistä liikunnasta vapaa-ajalla niille, joita se ei kiinnosta. Tämä päätös blogin aloittamisesta on kyllä huippu, koska täällä saa jaettua asioita samanhenkisten ihmisten kanssa. Kiitos kaikille siitä.

2. Mitä urheilu merkitsee sinulle?
Hyvää vapaa-ajanviettotapaa, rentoutumista ja nautintoa. <3

3. Mikä on lempilajisi?
Juoksu on ykkönen, mutta tykkään myös kuntosalista, pallopeleistä ja ryhmäliikunnasta sekä muista kestävyysurheilulajeista.

4. Tykkäätkö kilpailla?
Pallopeleissä tykkäsin aikanaan kilpailla ihan SM-tasolla asti (Salibandyssä tuli voitettua pari junnujen SM-kultaakin), mutta kestävyysliikunnassa tajuan, että ainoa vastus on minä itte ketä vastaan taistelen. Jokainen on niin yksilö, että ihan turha verrata muihin!

5. Minkä ikäisenä aloitit liikunta harrastuksesi?
Mä oon liikkunut enemmän ja vähemmän ihan pienestä pitäen! Jossain kohtii sitten parikymppisenä oli taukoa liikunnasta, ja nyt taas liikunta on suuri osa elämää.

6. Pisin kerralla juoksemasi matka?
Maraton (42,2km) :)

7. Paras urheilumuistosi?
Ensimmäinen Suomenmestaruus meidän huikeella sählyjoukkueella, ja ensimmäinen puolimaraton ja maraton myöskin. Ja monet muut ihanat hetket liikunnan parissa.

8. Oletko tekstiiliurheilija?
No sillä tavalla, että vaatteiden pitää olla hyviä päällä, kevyitä ja teknisiä, merkillä tai ulkonäöllä on toissijainen seikka.

9. Paljonko urheilu vie aikaasi tavallisella viikolla?
Hmmm.. varmaan 6-9 tuntia + siirtymämatkat päälle.

10. Mikä on seuraava tavoitteesi?
Jaa-a, sen kun tietäisi. Nauttia liikunnasta, ja keksiä taas uusia kivoja haasteita itelleen ;)

11. Mitä emme vielä tiedä sinusta?
Ette tiedä minusta vielä sitä, että olen perheeni ainoa lapsi.

Freyalta:

1. Kauneinta mitä sinusta/sinulle on koskaan sanottu?
No, varmaan ne kolme pientä sanaa. <3

2. Paras tai mieleenpainuvin kesämuistosi?
Lapsuuden kesät veneillessä Turun- ja Ahvenanmaansaaristossa. Yksi erityinen saari, jonne tahdon vielä palata.

3. Mikä ulkonäössäsi on mielestäsi parasta?
Äääwäää... ehkä hymyni.

4. Jos voisit muuttaa jonkin luonteenpiirteesi, mikä se olisi, vai muuttaisitko mitään. Miksi?
No, etten olis niin äkkipikainen ja kärkäs! Ei aina tartte sanoa ääneen sitä, mitä ekana miettii, ja muutenkaan ei tarttis suuttua niin äkkiä. (Puolustukseksi: lepyn nopeasti! Tosin aina se ei auta, jos on jo suuttunut nopeasti! HUPS!)

5. Mihin kiinnität ensimmäiseksi huomiota uudessa tuttavuudessa?
Yleisilmeeseen, onko tyyppi aito oma ittensä, ja rentouteen ja avoimmuuteen.

Kiitos kaikille haasteista! :)

8 kommenttia:

  1. mäkään en ole koskaan maistanu maca-jauhetta! ;) ja vielä pari kuukautta sitten en ollu käyny myöskään euroopan ulkopuolella, mut nyt jo oon...:P

    hauskoja haastekysymyksiä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haaa, arvasin, että en pysty päihittään noilla väittämillä muita! Mut niin, niitä oli kyllä tosi vaikea keksiä!! :D

      Joo, tuli tosi kivoja kysymyksiä tälläkin kertaa, ja oli kiva vastailla niihin :)

      Poista
  2. Olipa kiva lukea näitä vastauksia kun sulle oli kertynyt useampikin haaste! :)

    Minäkään en oo muuten koskaan maistanut macaa tai osannut tehdä kärrynpyörää o/ Viime lauantaina kylläkin yritin ensimmäistä kertaa ikinä, mutta eipä se räpellys ollut kärrynpyörää nähnytkään :D Nyt siis vaan opettelemaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, kiva määrä niitä oli kertynyt! :) Muistinkin just, että mulla oli se sun herkkuhaastekin tekemättä, jos ens vkl muistan kuvata jokaisen herkun mitä suuhuni laitan ;)

      Heee, hauskaa kärrynpyöräopettelua!! :)

      Poista
  3. 2/3: Olen käynyt Afrikan mantereella, mutta maca-jauhe ja kärrynpyörä ovat kokeilematta. Kiitos haasteesta! Täytyypä vähän pähkäillä. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ooo, pakko kysyä, missä Afrikassa oot ollut? :) Tahtoo kans!

      ..ja voi juku, en oo ainut kömpelö, joka ei osaa kärrynpyörää, hahahaa! :D

      Poista
    2. Ihan vaan lomailemassa Marokossa.

      Mulla on vielä lyhyet raajat, joten niidenkään ei pitäisi olla tiellä, mutta mun koordinaatio on melko heikko. :)

      Poista

Kommentoi on bloggaamisen suola. Arvostan jättämääsi kommenttia suuresti :)