maanantai 8. huhtikuuta 2013

This is my monday and that's who I am...

Tänään on ollut ihan kiva maanantai! Sain viime yönä nukuttua tosi hyvin, ja vaikka töissä on kiirettä, päätin, etten ole tänään ylitunteja, ja lähdinkin jo 15.30 töistä kotiin (meen aina 7.30 töihin!). Oli jotenkin ihana tulla kotiin, kun Kimmo oli aloitellut sämpylöiden tekemistä ja tehtiin ihan yhtä herkkuruokaamme, eli bataattisosekeittoa, nam! :)


Pelkäsin vähän, että mulla olis pohkeet tosi jumissa, mutta kuin ihmeen kaupalla ne ei enää illalla olleet kipeet, vaikka siis aamulla vielä olivat jotenkin jumiset. Sain ne sitten kuitenkin varmaan sieltä Soma-tunnilta kipeeksi, tai sitten lenkkareiden vaihto talviversioista kevät-versioihin tuotti hetkellisen pohjekipuilun. Oon kuitenkin rullaillut ja hieronut niitä, niin nyt ne alkavat olla aika hyvät. Lähdinkin sitten hyvillä mielin lenkille tänään Kimmon kanssa, ja tuli juostua sellainen vajaa tunti! Ja siitä sitten minä lähdin suoraan balance-tunnille, eli aika perus maanantai sitten taas. Balance oli taas aivan ihana, ja vaikka alku menikin aika huonosti, kun kaatuilin muun muassa puu-asennossa, niin loppuosa oli aivan ihana, ja Bon Iverin tahdissa sain omat jalkanikin aika vetreiksi. Rakkautta toi balance, sanon minä.


Pia haastoi minut tällaiseen haasteeseen, jossa kerätään kuvia täältä AND THAT'S WHO I AM -sivustolta, ja kuvien on siis tarkoitus kuvata mua. Mulla oli hirveä litannia näitä kuvia, mutta valitsen nyt vähän erilaisia ja mun mielestä todellisia kuvia itsestäni.

Eli tällainen mä oon...


Mä elän tätä elämää niin tunteella kuin voi, ja se heijastuu mun koko tekemiseen ja mielialoihin!


Muistot on mulle todella tärkeitä, ja välillä palaan niihin parhaisiin hetkiin aina uudestaan ja uudestaan.


Puhelimessa en jotenkin osaa selittää omia ajatuksia täysin oikein, joten siksi perus kuulumisien vaihtoja lukuunottamatta en tykkää puhua puhelimessa.


Välillä aina ne omat ongelmat tuntuvat ihan maailman suurimmilta, kunnes muistaa koko tän maailman ympärillä. 


No, pitäisi vältellä enemmänkin, koska suuressa väkijoukossa tuun kyllä kiukkuiseksi. Välillä tämä pk-seutu tuntuu itselle vieraalta paikalta elää juuri tän takia.


Sanomattakin selvää, että kahvi on mulle nykyisin aika tärkeä osa aamua.


Joo, pelkään pimeää ja erityisesti kaikkia varjoja ja valoja, hyi.


Kaikkein läheisempien ihmisten kanssa oon täysin oma itseni, ja se luonnollisuus onkin asioita, joita uskon ystävieni mussa arvostavan.


Ja sokerina pohjalla.. APINAT! Rakkautta! Teininä mun suurin haave oli saada apina kotiin! Heheh...

Tämä oli aika hauska haaste, kiitos siitä! Jäin vain tuijottamaan kuvia, ja toi sivu oli niin kiva! :)

Haastan kaikki lukijani tähän, ja tulkaa sitten kommentoimaan tähän postaukseen teidän postauksen osoite, niin mikään ei mene ohi multa! :)

Mitenkäs teidän viikko on alkanut?



6 kommenttia:

  1. Kiva postaus, Hanna! Ihana kun olit jaksanut kirjoitella vähän noita kuvia "auki" :) Miun tekis mieli ehdä heti perään omaan blogiin toinen tällainen, kun tuntuu että noita kuvia on tuolla sivustolla vaikka millä mitalla, mutta niitä oli vain pakko karsia pois!

    Balanssista viikonjatkoa! ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, anna! Sain sulta idean avata näitä kuvia, koska mielestäni se toimi tosi hyvin niin! Eli kunnia sinnepäin ;) Mä jäin varmaan tunniksi selaamaan noita kuvia, ne oli niin ihania jotenkin!

      Hih, kiitos, ja energistä viikkoa sinne! :)

      Poista
  2. Täällä ollaan syöty myös sunnuntaista lähtien bataattikeittoa, se on herkkua (ja jopa terveellistä ollakseen minun herkku). Huvitti tuo apinakohta, minäkin tykkään apinoista ja etenkin lapsena rakastin kaikkia apinoita. Haaveilin, että saisin oman lemmikkiapinan ja minulla oli useampi apinapehmolelu. Keräsin myös apinakortteja ja niitä oli parhaimmillaan pari sataa erilaista, heh. Missähän lie kortit nyt, oiskohan ne vielä jossain jemmassa porukoiden luona. Ja viikko on alkanut täällä mahtavasti, lomalla on aikaa ja energiaa urheilla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Bataattikeitto on vaan niin herkullista, slurps! :)

      Heh, mä oon kans niin apina-fani, kuin olla ja voi! Ihana löytää kohtalontoveri! Apinat on sulosia, ja haaveilin minäkin juuri lemmikistä!

      Oijjj, ihanaa lomaa sinne! :)

      Poista
  3. Täällä viikko alkanut mukavasti, kun on olo jo terveempi. Pieni nuha vaivaa, mutta se ei enää urheilua harrasta. Onnettomuudessa ollut ystävänäkin voi jo parempi, joten hymy on herkässä. Kiitosmieli! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tosi kiva kuulla, että sinnekin suuntaan on alkanut aurinko paistatella! Ihanaa, että ystäväsi voi paremmin jo! Ansaitset(te) nyt kaiken hyvän sinne, mitä vain voi olla! Haleja! <3

      Poista

Kommentoi on bloggaamisen suola. Arvostan jättämääsi kommenttia suuresti :)