maanantai 29. huhtikuuta 2013

Niin ihmeellistä on juoksu!

..toisena päivänä kulkee, toisena ei.. tai on mulla kyllä nyt enemmän ja vähemmän kulkenut, mutta tänään oli kyllä taas sellainen flow että oksat pois! Mä olin ihan sata varma, että tänään ei kulje, kun oli tarkoitus lähteä vain kevyellä pk-lenkille. Mutta heti ensimmäisestä kilometristä huomasin, että nyt kulkee, joten annoin mennä kivasti rullaillen vähän alle 6min/km vauhdilla!


Mulla ei ollut sykemittaria mukana, joten sykkeistä en tiedä, mutta uskon, että ne oli aika hyvää luokkaa. Mua on alkanut vähän ahdistaa se, että noi kaiken maailman mittarit on niin älykkäitä, että meistä tiedetään syke ja vauhti ja lähes niinkuin kaikki, joten menen aina silloin tällöin ilman sykemittaria, että mulla on vain Garmin mukana mittaamassa matkaa! Juoksu kyllä kulki tosi kivasti eteenpäin ja helposti.. ja voi luoja, minkä flow-tilan taas sain aikaseks! On toi juoksu vaan niin kivaaaaa! Ei kai mistään muusta lajista voi saada tällaista olotilaa?! :)

Yks juttu vaan mulla meni tänään plörinäksi. Mulla alkoi ihan hirveästi sattuu vatsa lenkin loppupuolella, ja meni vähän niinkuin sekaisin. Höh. No, tiedostan kyllä itse, mikä meni tänään valmistautumisessa pieleen, eli täytyy olla tarkkana jatkossa. Mutta, vähän harmitti, kun täytyi sitten lopettaa lenkki vähän kuin kesken, ja kävellä SATSille. Pööhh.. no, ei voi mitään, eikä se onneksi tänään saanut mun fiilistä pilattua.

Lopullisen niitin arkkuun loi taas niin ihana Balance60! Oli ihan täydellinen keskittyminen koko tunnin, ja mä kyllä nautin taas ihan tosi paljon! ..ja olipas tilaa salissa, kun tais monet olla jo vapputohinoissa!

Nyt annan kropalle taas vähän tilaa hengittää! Huominen menee lepäilessä, ja keskiviikkona ehkä jotain pientä urheilua, ainakin kävelyä!

Mut mukavaa vappua kaikille, ja nauttikaa simasta ja tankatkaa sillä vaikka hiilareita HCR:ia varten (ne jotka on tulossa! ;) )

Kuvat: weheartit.com


2 kommenttia:

  1. Juuri tämän takia juoksu on niin mahtavaa minunkin mielestä, tulee ala- ja ylämäkiä mutta niiden ylämkien voimin jaksaa monta alamäkeä ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juuuuri näin! :) Oon aivan samaa mieltä! Ja hei, jos joka kerta kulkis yhtä hyvin kuin parhaimmillaan, niin tuntuiskohan se enää ees niin hyvältä sit? ;)

      Poista

Kommentoi on bloggaamisen suola. Arvostan jättämääsi kommenttia suuresti :)