tiistai 26. maaliskuuta 2013

Mihin jäi tossut?!

Heippa! Tämä on mun sadas postaus, ja sen kunniaksi mun piti tehdä teille videopostaus tai keksiä jotain kivaa, mutta jotenkin nää päivät menee niin kovaa vauhtia, etten vaan ole ehtinyt! Ja nyt olen niin väsynyt päivän menoista, etten viitsi näin väsynyttä naamaa täällä teille näyttää! :D Mutta tahdon kiittää tuhannesti teitä lukijoita, ootte ihanan aktiivisia ja teidän kanssa on ihana vaihtaa ajatuksia! Kiva on myös ollut huomata, että lukijoita on tullut lisää, eli tervetuloa vaan kaikille! :) Toivottavasti mun höpinät kiinnostavat jatkossakin!

Nyt saatte sitten hei vapaat kädet sen suhteen, että toivokaa lukijat, mistä aiheesta te haluaisitte kuulla! Tai haluaisitteko jonkin videopostauksen? Mistä aiheesta vai yleistä höpötystä? :)

Siis tämä viikko on ollut ihan haipakkaa, vaikka mennään vasta tiistaissa.. jotenkin eilen meni ihan pasmat sekaisin, kun mä en päässytkään mun perusmaanantai-balanceen! Sovitiin tosiaan ystäväpariskunnan kanssa peli-ilta siihen maanantaille, ja kun ei oltu pitkään aikaan pelailtu ja tämä oli ainoa päivä tällä viikolla kuin muille kävi, niin kyllä se mullekin kävi! :) Ystävät ovat kuitenkin mulle todella tärkeitä, ja multa löytyy aina aikaa heille! Sovittiin kuitenkin peli-ilta alkavaksi klo 18, joten mä ehdin hyvin käydä juoksemassa lenkin.. ohjelmassa oli vähän pidempi pk, ja tulikin vajaa 12km sitten mittariin! Olipas kiva juosta vähän enemmän ajan kanssa, kun on tullut aika paljon juostua vain noita alle tunnin lenkkejä! Sääkin osui nappiin, ja nopean suihkun ja ruokailun jälkeen oltiin vain puoli tuntia myössä kavereiden luona! ;)



Eilen sitten tultiin klo 23 aikoihin kotiin, ja pakkasin kiireisenä ennen sänkyyn kaatumista treenikassin tän päivän treeniin, johon menin suoraan töistä..  tarkoituksena oli juosta noin 5km juoksumatolla ja mennä spinningiin, mutta arvaatteko mitä huomasin SATSilla? No, eihän ne kaikki tarvittavat kamat olleet kassissa.. tällä kertaa puuttui kengät! Mulla oli siis spinning-kengät, muttei juoksukenkiä.. no, ei vissiin pyöräilykengillä hirveästi juostu! DOUH!! Muutin sitten treenin niin, että tein 25 minuutin core-treenin (siis ilman kenkiä!) salin puolella, ja sitten menin hyvissä ajoin cycling-studioon, ja ehdin polkea 10-15 minuuttia ennen varsinaista tuntia. Lauri, meijän piiskuriohjaaja, oli poissa, mutta tuurajana ollut ohjaajakin veti tosi kovan treenin, ja tykkäsin kyllä! Hiki virtas, ja sykkeet kävi korkealla!

Mutta siis.. ei ollut taas ensimmäinen kerta, kun unohdan treenikassista jotain, jos pakkaan sen illalla... Milloin unohtuu juomapullo, milloin kengät, milloin hiusponnarit.. ja nämä puutteet on yleensä silloin, kun pakkaan treenikassin jo illalla, ja menen suoraan töistä treeneihin... Onnistutteko te saamaan treenikassiin aina kaikki tarvittavat? Onko teillä jotain kikkaa tai ohjetta, miten mä onnistuisin tässä myös? :)

No, ihan hyvä treenipäivä silti! Huomenna hölkkään kevyen lenkin ja menen yogalatesiin, ja sitten valmistaudunkin perjantain pitkään lenkkiin!

Ainiin, My life and sport -blogista sain haasteen, jossa vastaillaan haastajan kysymyksiin! Mä olen tehnyt tämän haasteen ennenkin, joten vastailen vain näihin kysymyksiin, ja kiitän tästä haasteesta kovasti! Näitä otan aina ilolla vastaan! :) Aiemmat haasteet löytyvät Haasteet-tagin alta.

1. Lempi urheilulajisi?
No, kuten on ehkä blogista tullut ilmi, niin tykkään vähän liikaakin eri lajeista! Erityisesti mieleeni ovat kestävyysurheilu sekä pallopelit (joita tällä hetkellä pääsen pelailemaan liian vähän, koska lopetin sählykerhon kevään ajaksi...) :) Penkkiurheilusuosikki on salibandy, jääkiekko ja muutkin pallopelit.

2. Missä asiassa haluaisit kehittää itseäsi?
No, luonteeltani haluisin kehittää hermojen hallintaa ja noin muutoin ehkä vielä enemmän sitä, että osaisin elää hetkessä paremmin. Ei aika mene hukkaan, jos löhöän sängyssä vähän pidempään tai jos asiat eivät mene niinkuin suunnittelin ;) Liikunnassa tahtoisin erityisesti kehittää kehonhallintataitojani!

3. Mikä saa sinut liikkumaan?
No, se kokonaisvaltainen hyvänolon tunne, hyvä ja pirteä mieli, yleinen jaksaminen arjessa liikunnan kautta sekä ns. ilmainen terapia, jonka saan ainakin lenkkipoluilta.

4. Miten herkuttelet?
No mähän olen aivan tajuton herkkup*rse! :D  Mieluiten mulle maistuu karkit ja jätskit tai letut, ja jos mieleni tekee suolaista, vannon nachojen tai hyvien juustojen nimeen! Hyvä alkoholijuoma (viini, olut tai siideri) kuuluu myös herkutteluun :) Pääasiassa kuitenkin "herkuttelen" hyvällä ruualla ;)



5. Lempi blogisi?
No, ei ole yhtä tai kahta, vaan tykkään monista blogeista, joista osa löytyy tuolta oikealta palkista. Blogin pitää olla luonnollinen ja mielellään vähän liikunnallinenkin, että iskee muhun eniten!

6. Kenen elämää haluaisit kokeilla yhden päivän, jos se olisi mahdollista?
Äh, omassakin on tarpeeksi.. heh. En tiedä siis.

7. Mitä söit tänään aamupalaksi?
Tänään söin ruispalan oivariinilla, juustolla ja paprikalla. Yleisin aamupala on siis leipää tai rahkaa, vähän vaihdellen! :) Ja kahvia, aina!

8. Parasta sinussa?
No, omasta mielestäni olen luonnollinen ja aito, eli elän todella paljon tunteiden mukana enkä oikein osaa esittää mitään.

9. Lempi jäätelö?
Hmm.. tykkään niin monista. Joko jokin raikas sorbetti tai sitten kermainen jätski.. tai niiden yhdistelmä. Nammm. :P B&J:n Vermonster on kans tosi hyvä!

10. Miksi aloitit bloggaamaan?
Siksi, että haluan puhua liikunnasta, ja jakaa ihmisten kanssa omia ajatuksiani, ettei tarvitse kyllästyttää niitä ihmisiä, joita asiat eivät kiinnosta ;)

11. Teitkö uuden vuoden lupauksia ja jos teit, niin mitä?
En tehnyt, enkä perusta niihin!

Hyvää yötä, tämä tyttö painuu pehkuihin ;)

8 kommenttia:

  1. Mä kuulun myös ihmisiin, jotka käytännössä aina unohtavat jotain. Omalla kohdalla auttaa se, että tavaroiden pakkaamisen jälkeen vielä käy läpi kaiken mitä tarvitsee, ja miettii onko ne jutut mukana. Terveisin nimimerkki: lähdinpä kerran hiihtämään ilman monoja.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, ilman monoja on kyl vaikea hiitää!! :D Lohdullista silti, etten ole yksin tämän kanssa...

      Joo, läpikäynti olisi ihan jees, mutta kun pakkaa kassin siinä klo 23.30 kun herätys on klo 6.30, niin ei paljon tee mieli jäädä tarkistelemaan tavaroita.. voisin toki pakata hieman aiemmin kassin, esimerkiksi heti kun saavun kotiin töistä tai edellisistä treeneistä! Helpottaisi kummasti elämää! :)

      Poista
  2. kivaa kun löysin blogisi! piristystä tähän kaikkeen ja ajatuksia muualle, kun lukee blogiasi.. kiitos!. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi, kiitos piristävistä sanoistasi! :) Sinunkin blogisi oli mulle löytö!

      Miten voit Satu? Paljon haleja sulle <3

      Poista
  3. Meillä on eteisessä sellanen penkki jossa on kolme laatikkoa ja yhdessä niistä mä säilytän treenikamoja. Ni kun kaikki on siellä (siis myös juomapullot, hanskat ja kaikki sälä) ni ne yleensä muistaa. Pinnejä ja ponnareita mulla taas on kaikki laukkujen sivutaskut täynnä, koska muuten niitä ei kyl ikinä olis :D Ja yleensä kun en käy suihkussa salilla vaan vasta kotona, ni ei niin hirveesti kamaa tarviikaan mukaan, eli on parempi mahdollisuus muistaa kaikki :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, onhan se helpompi onnistua tässä, jos aina säilyttäis kaikkia kamoja samassa paikassa, mutta mulla aina lojuu kamat missä milloinkin.. juomapullo astiakaapissa kuivumassa, kengät ja vaatteet vessassa tuulettumassa, tai kaapissa muuten...

      Nyt on kyllä opetuksen kautta tullut pidettyä ponnaria ja pantaa kassin taskussa, mutta sekin on ongelma, että jos mä juoksen salille, mulla on eri reppu, ja jos mä kävelen mulla on eri reppu, ja jos otan suihkukamat, mulla on treenikassi. :D

      Vaikeeta tämä "urheilijan" elämä ;)

      Poista
  4. Ite hukkasin maananataina toisen salihanskan salille :P Tää on jo toinen kerta! Kerran unohdin hanskat pukkariin. Onneksi löysin sen hanskan tänään löytötavaralaatikon vierestä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No kiva, että on rehellisiä ja ystävällisiä ihmisiä, jotka palauttaa tavarat löytötavaroihin!! :)

      Heh, mäkin löysin yks päivä mun treenipipon meijän talon rapun aulasta, kun joku oli nostanut sen roikkumaan ilmoitustaululle. Hups.. :D

      Poista

Kommentoi on bloggaamisen suola. Arvostan jättämääsi kommenttia suuresti :)