maanantai 12. marraskuuta 2012

Päivän treeni - BodyBalance


Tyypillinen maanantaitreenipäivä! Suurin osa mun syksyn maanantaista on kulunut samalla kaavalla kuin tänään. Ensin kävin juoksemassa puolisen tuntia ja siihen päälle olin BodyBalance-tunnilla, joka on siis tunnettu Les mills -tunti, jossa yhdistetään Thai Chitä, Joogaa ja Pilatesta.



Balanceen on mun mielestä kiva mennä vähän lämpimillä jaloilla, joten siksi yhdistän siihen kevyen lenkin alle. Balance-päivät onkin minun treeniviikoissa niitä kevyitä treenipäiviä, jolloin annan oman kehon viedä! Itse olen kankea, mutta vuoden balance-treenit ovat minua vähän vetreyttäneet!

Maanantain Balance mun omassa SATS-kuntokeskuksessa alkaa vasta klo 19.45, joten sen jälkeen onkin upean rentoutunut olo jatkaa lähes suoraan kohti nukkumista!

4 kommenttia:

  1. Jee! Odottelinkin et millon tänne tulee postauksia ;)

    VastaaPoista
  2. Hei kiva kuulla, että on ainakin yksi lukija! :)

    En ole vielä ihan täysin aloittanut, mutta pikkuhiljaa siis ;)

    VastaaPoista
  3. Minäkin olen ottanut balancen viikoittaiseksi palauttavaksi ja kehonhuoltotreeniksi. Meilläkin tunti on illalla ja seuraavan yön nukun aina tooosi sikeästi. Ja balancessakin toivottavasti alkaa jossain vaiheessa kehitystä näkyä liikkuvuuden ja notkeuden lisääntymisenä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Balance on kyllä mahtava kehonhuoltotunti, eikä pääse tylsistymään, kun liikkeet tehdään musiikin tahtiin! Pidän myös balance-musiikeista! ja tunnin lopuksi on niin rentoutunut olo!

      Voi, minä olen kankea kuin mikä, mutta kohta vuoden säännöllinen balancessa ravaaminen kyllä on lisännyt liikkuvuutta, parantanut tasapainoa ja kehittänyt staattista voimaa ja kehonhallintaa! Kyllä sullakin kehitys sieltä tulee esiin ;)

      Poista

Kommentoi on bloggaamisen suola. Arvostan jättämääsi kommenttia suuresti :)