perjantai 30. marraskuuta 2012

Perjantai-pumppi

Mulla on tässä ollut ihan kamala viikko takana, kun olen tehnyt pitkän työviikon (mulle pitkä! en tajua niitä, jotka jatkuvasti pystyvät olemaan kymmentä tuntia töissä!!) ja paahtanut opinnäytetyöni parissa. Mutta kohta se on valmis.. vielä vähän.. jaksaa, jaksaa! ;)

Vuoden pumppitreenit

Tänään töiden jälkeen lähdin lumessa tarpomaan SATSille pumppiin. Kuten Heiaheia-kuvasta näkee, en kauheasti ole nyt kesän maraton-pumppitauon jälkeen käynyt, verrattuna kevääseen, jolloin pumppi kuului mun viikottaiseen treeniin ihan tosissaan. Piiitkästä aikaa menin taas pumppiin, ja se oli osuva veto.. tahdoin tehdä jotain lihaskuntoa, mutta olin aivan väsynyt, niin hyvin sopi tämmöinen ryhmätunti, ja kun ohjaajana vielä oli mun ihan ykköslemppari Tiiu, niin väsymys saatiin muutettua hyväksi treeniksi! :)

Luminen kotiinpaluu pumpin ja saunan jälkeen.

Tää pumppi oli miksattu, ja se oli kiva! En kyllä tunnistanut sitä settiä, josta puolet otettiin, mutta toimi hyvin! Muuten pumppi meni tosi hyvin, mutta askelkyykyt (nykyisen ohjelman mukaiset) meni tosi huonosti, kun mun jalat hapotti niissä ihan kummasti, vaikka mulla oli pienet painot. Hööö... No, oli taas kiva muistutus siitä, kuinka huippua pumppi on aina välillä! Hyvä treeni, parempi mieli..



ja heeeei, hyvä ruoka, vielä parempi mieli... siinä mun iltapala tänään <3 Namss!

Mukavaa viikonloppua kaikille! Mä jatkan vielä opinnäytetyöni parissa...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoi on bloggaamisen suola. Arvostan jättämääsi kommenttia suuresti :)