maanantai 19. marraskuuta 2012

Top 10

Ihana Pia haastoi minut mukaan tähän tempaukseen, ja mielestäni tämä oli niin kiva, että päätin heti osallistua! :)

Säännöt menevätä näin:

1. Listaa tämän hetken kymmenen lempiasiaasi
2. Jaa haaste vähintään viidelle tykkäämällesi blogille ja ilmoita siitä heille
3. Muista nauttia listaamistasi asioista mahdollisimman usein! :)

1. Rakkaus



Minulla on onni olla parisuhteessa, jossa kuljen kuudetta vuotta saman ihmisen kanssa. Tämä aika on vain vahvistanut meitä yhdessä, ja jokainen päivä on ainutlaatuinen.

2. Säännöllinen elämä

Tämän täytyy olla viikonloppu, kun herätys menee noin myöhäiselle ;)

Joskus valitan, että jokainen päivä kulkee omilla raiteillaan, ja aina "pitää herätä" aikaisin töihin. Silti, mä olen onnellinen, että mulla on kiva työpaikka ja liukuva työaika, terveellinen arkielämä, omat rutiinit sekä säännölliset tulot. Elämän perusasiat ovat aika mallillaan tällä hetkellä!

3. Liikunnan tuoma piristys




Ihanaa, että löysin liikunnan ilon muutama vuosi sitten takaisin. Liikunnasta saa niin paljon voimaa ja iloa arkeen, ettei tosikaan!

4. Isi <3

lähde: weheartit.com


Toki mulla on myös ihana äiti, mutta isän kanssa olen niin samalla aaltopituudella, ja hän on ehdottomasti yksi mun elämäni tukipilareita.

5. Ystävät

Lähde: weheartit.com


Elämääni on siunaantunut hyviä tyyppejä ja luotettavia ystäviä, ja olen kiitollinen ihan jokaisesta, joka kuuluu minun elämääni. Elämä olis ihan tylsä paikka ilman ihmisiä, joiden kanssa jakaa ilot ja surut.

6. Koti


Mä arvostan sitä, että mulla on maailman paras paikka, jonne mennä ja jossa voi olla oma itsensä miellyttämättä ketään. Koti on turva.


7.  Ruoka





Voiko tätä perustella? Mä elän syödäkseni. Mä rakastan ruokaa. Rakastan nimenomaan ruokaa, en niinkään herkkuja vaikka toki nekin hyviä on. Mutta jokapäiväinen leipä tekee mut onnelliseksi. Lisää kokkailubuumistani voi lukea toisesta blogistani! ;)

8. Salmiakki

Lähde: iltalehti.fi

Ilman salmiakkia olisi mahdotonta elää! Joillekin se juttu on lakritsi, joilekin suklaa.. minulle se on salmiakki!! Sitä ON SAATAVA.. tasaisin väliajoin! ;)

9. Luonto



Luonto ja luonnossa liikkuminen on mulle todella tärkeää. Siellä tuntee itsensä vapaaksi ja stressittömäksi.

10. Nukkuminen




Meidän pitäisi joskus oppia eläimiltä, varsinkin kissoilta, kuinka otetaan rennosti, levätään ja nukutaan pitkään. Ei tässä elämässä jaksa, jos yöunet ja lepo jäävät toissijaiseksi. Minä ainakin rakastan nukkumista ;)

Minä en nyt haasta ketään erityistä, joku saa kopioida, jos tahtoo ;)

2 kommenttia:

  1. Tosi kivoja lemppareita :) Ja söpö kisu :)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, arvasin, että tykkäisit Ekke-kissasta! On se kyllä ssssöpö! <3 Niinkuin kisut yleensäkin!

      Poista

Kommentoi on bloggaamisen suola. Arvostan jättämääsi kommenttia suuresti :)