maanantai 26. marraskuuta 2012

Tunnin peruutus ärsyttää!

lähde: kiroilevasiili.fi

Voi ny yhren kerran!! Piti puoli tuntia sitten lähteä Balanceen, mutta onneksi vielä tarkistin, että onko tunnilla tilaa.. koska, eihän sitä ole tänään!! Ohjaaja on ilmeisesti kipeä, ja tilalla on tänään venyttelytunti. Voi jösses!! Just kun olin niin valmis lähtemään mun perinteiselle maanantai-sporttailulle, eli pienelle happihyppelylenkille ja balanceen, niin eih... kyllä ny harmittaaa!!!

Ei venyttely korvaa balancea. Hö. Nyt on keksittävä jotain.. olen koko päivän istunut koneella ensin töissä ja sitten kotona tehden opinnäytetyötäni, joten pakko päästä ulos!! Taidan siis hipsiä lenkille, ja tehdä jotain lihaskuntokuntopiiriä vielä kotona!

Kuinka moni on yhtä heikkohermoinen kuntosalin tuntimuutoksille? Eikö olekin vaikea asennoitua johonkin muuhun, kun on jo valmistautunut siihen tiettyyn?!

4 kommenttia:

  1. Itelle ei oo käynyt tota et tunti ois peruutettu, mut on käynyt niin, että en ookkaan mahtunut tunnille ja se vasta onkin jurppinut ku on joutunut menee salil puolelle, ku en kuntosalista tykännyt hirveesti abivuonna :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, mä yleensä varaan tunnin etukäteen, niin tunnille oon aina mahtunut.. onneksi. Tosin nykyään kuntosali-innostuksissani mua ei varmasti haittaisi jäädä tunnilta ulkopuolelle! ;)

      Poista
  2. on ihan kamalan ärsyttävää!!! muutaman kerran entisessä asuinpaikassa kävi noin, ja lenkillehän se piti sit lähteä. nyt on joutunu vähän totuttelemaan, kun mulla on "kokeilu"kortti yhdelle salille, ja sillä ei pysty varaamaan jumppia. soitan siis vähän ennen jumppaa että mahtuuko. melkein aina on mahtunu, mut on siinä silti jännitysmomentti olemassa :D aina voi tietty käydä siellä salilla sen sijaan, mut koska en yhtään tykkää salitreenistä, ni eihän se oo sama...mutta kyllä tämä vähän kasvattaa hermoja ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, hermoja tämä kasvattaa! On tämä liikunta välillä ihmeellistä, kun tuo onnen hetkiä ja samalla niitä pettymyksiä ;)

      Sulla on kyllä vaikea tilanne, kun ei voi ikinä olla varma, pääseekö tunnille vai ei... mun mielestä pahinta on se, että on asennoitunut johonkin treeniin, ja sitten se täysin vaihtuukin! :/ Mutta sitten pitää vaan osata asennoitua uudelleen ;)

      Poista

Kommentoi on bloggaamisen suola. Arvostan jättämääsi kommenttia suuresti :)