keskiviikko 12. marraskuuta 2014

Hurraa! Sporttaillaan täyttää 2 vuotta! :)

Huomenta!! Tänään on kulunut kaksi vuotta siitä, kun tein ensimmäisen blogipostauksen tänne Sporttaillaan-blogiin, joten nyt olisi synttäreiden vuoro! Te ihanat lukijat ootte olleet niin aktiivisia, joten ajattelin palkita teidät videolla, jonka tein eilen! Hui, hirveän jännittävää! Itsensä katsominen videolta ei ole helppoa, ja äänikin kuulostaa oudolta, mutta julkaisen sen silti. Tässä siis historian ensimmäinen videopostaus tässä blogissa, olkaa hyvät!



Kuten ehkä huomasitte, järjestin videolla myös pienen arvonnan. Vastatkaa kommentilla tähän postaukseen ja jättäkää sähköpostiosoitteenne, jos tahdotte olla mukana arvonnassa! Arvon voittajan sunnuntai-illalla, joten avonta-aikaa on sunnuntaihin 16.11 klo 15 asti! Tsemppiä kaikille arvontaan!

Toinen ilmoitusluontoinen asia näin synttäreiden kunniaksi: Järjestän seuraavan yhteisen polkulenkin ensi viikon lauantaina eli 22.11 klo 11 alkaen! Paikka on vielä avoin, mutta todennäköisesti lähdetään Pirttimäen ulkoilualuelta taas, koska sieltä tunnen eniten polkuja, joita pisin voisin teitä johdattaa. Jos noin 1,5 tunnin kevyt lenkki metsässä kiehtoo, niin lähde mukaan! Ilmottaudu mulle sähköpostilla hanna.taimen(a)gmail.com, niin voin kertoa sulle lisätietoja ensi viikolla! Tule mukaan, meillä oli viimeksi niin kivaa!


Ihanaa keskiviikkoa kaikille! Keksikää keinoja selättää marraskuun synkkyys! Lähtekää ulos, menkää salille tai lähtekää vaikka shoppailukierrokselle! Aktiivisuus nostaa fiilistä ja sen jälkeen voi jopa hyvillä mielin löhötä hetken sohvalla kynttilän valossa glögiä juoden!

30 kommenttia:

  1. Ihana Hanna!! <3 Hienosti se meni! Muakin jännittää noi videot aina, mutta sitten siinä vähitellen rentoutuu! :) Ja super paljon onnea mahtavalle Sporttaillaan-blogille!!! Tää sun blogi on ollut mun suosikkeja siitä asti kun olen sitä lukenut, ja on edelleen! :) Mä tykkään lukea sun juoksujuttuja (etenkin Vaarojen maraton jutut ja sinne treenaaminen oli tosi mielenkiintoista), mutta myös salitreenaaminen, uiminen jne. mikä tahansa sua liikuttaa! ;) Ymmärrän niin hyvin, että blogin sisältö menee kirjoittajan mukana, ja niin sen pitääkin. Kaikkia ei voi kaikella miellyttää, mutta uskon, että tää sun lajikirjo toimii oikein hyvin! Osallistun tietty arvontaan, tollanen valo olisi kyllä niin tarpeellinen!! :) Ihanaa päivää ja onnea vielä! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Whii, kiitos Karoliina! :) Sun videot on tosi hyviä, oot niin luonnollinen. Ihana kuulla, että mun blogi on sun lemppareita (sama on myös toistepäin), vaikka en pelkästä juoksusta kirjoitakaan. Hih, ehkä mukana pysyy ne, jotka tykkää lukea päättömästä intoilusta eri lajien välillä ;) Kiitos vielä ja kivaa uutta viikkoa <3 Lauantaina nähdään ;)

      Poista
  2. Mukavaa, että järjestät juoksulenkkejä. On kiva saada ihmisiä liikkumaan. =)

    Mää en halua selättää marraskuun synkkyyttä ollenkaan, tykään tästä pimeestä ja synkästä vuodenajasta tosi paljon ja nautin siitä. Ainoita huonoja puolia on se, että mettässä koirien kanssa on aika kamalan pimeetä enkä melkein uskalla siellä silloin kulkea. =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Todellakin, tahdon olla esikuvana ja innoistajana muille! :)

      Kiva, että sä tykkäät! Mulle tää on aika hankala, mutta toisaalta on paljon hyvääkin, kuten ihana tunnelma ja kivat lenkki-ilmat. Metsässä tosiaan on pelottavaa kulkea pimeällä, enkä mä ainakaan uskalla lähteä edes lähimetsään yksin. ;(

      Poista
  3. Jee, olipa hauska kuunnella sua videolta :) Ja onnea !

    VastaaPoista
  4. Onnea!!! Sun blogi on yks mun lemppareista ja odotan aina innolla sun postauksia. Musta on kiva lukea kaikki sun juttuja ja vaikka en esim ite kauheesti suunnistuksesta tiedä, niin sun innostus välittyy niin hyvin, että kiva on niitäkin lukea, vaikken oikein itse osaa mitään kommentoidakaan niihin :).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!! :) Ja ei vitsit, tosi kiva kuulla, että tykkäät lukea oudoistakin lajeista. Mä yritän aina tuoda sen fiiliksen tekstien mukana. Suunnistusiloa on helppo välittää kun se on niin mahtia ;) Toivottavasti pääsisit lauantaina kokemaan polkujuoksun huuman :P

      Poista
  5. Onnea blogille! Ja hyvä oli video :)
    Oon harkinnut noita night challenge sprinttejä, mutta jotenkin kausi on tuntunut hirveän pitkältä. Iloitsin viime lauantaina parituntisen rogan päätteeksi, että nyt voikin keskittyä pelkkään aivottomaan hötsäilyyn... Mutta näyttävät lisänneen yösprinttejä, eli ehkä vielä kerran täytyy houkutella suunnistusmotivaatio esille ja osallistua johonkin.

    Saiko muuten kartan leimasta vai pääsikö ennakkoon ihmettelemään reitinvalintoja? - Suvi (anteeksi pitkä lätinä!)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kirjoittelin enemmän tuosta sprintistä mun uuteen blogitekstiin :) Kartan sai vasta leimauksesta.

      Hih, siis eikun vaan kautta jatkamaan ;)! Mun suunnistus on aika aivotonta höntsäilyä yleensä, koska en oo vielä kauhean kauan lajia harrastanut :)!

      Kiitos paljon onnitteluista! :)

      Poista
  6. Voi Hanna, oot niin ihana ja luonnollinen! :) Ei yhtään huomaa, että sua olis jännittänyt puhua kameralle. Mä en oikeasti osaa toivoa mitään tiettyjä juttuja, luen sun blogia just sen takia, että täällä on juttuja laidasta laitaan ja sä kirjoitat niin aidon innostuneesti joka jutusta :) Ja noi sun järjestämät juoksulenkit on ihan huippujuttu, vitsi, että harmittaa, etten asu siellä!

    Ja onnittelut vielä sun blogille! Me ollaankin näköjään aika lailla viikon sisällä silloin pari vuotta sitten perustettu omat blogimme, mullakin taitaa olla synttärit edessä tämän viikon lopussa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos Suvi :) Kiva kuulla, että tykkäät lukea kaikkea blogini sisältöä. Ainakin tekstit on mun näköisiä. Ja olis kyl kiva, jos pääsisit joskus lenkille :P Harmi nämä välimatkat!!

      Kiitti kiitti! Monet seuraamani blogit ovat aloittaneet tässä samassa vaiheessa.. hauska sattuma :) Onnea sullekin!!

      Poista
  7. Onnea blogille! Kiva oli videopostaus, hyvin meni! Mä olen itse enemmän tekstien lukija, en oikein ole innostunut videoblogeista. Tekstejä on helpompi lukea pätkissä ja palata niihin myöhemmin kuin etsiä videolta, että millä videolla ja missä kohtaa jostain oli puhetta. :)

    Tykkään sun blogista tosi paljon, maanläheisiä ja järkeviä juttuja monipuolisesti! Olisi tosi kiva lähteä sun juoksulenkeille, harmi kun asun niin kaukana!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti :) Tosi hyvä pointti videoista! Mäkin tykkään enemmän lukea tekstiä, eikä tästä oo tulossa videoblogi, kunhan kokeilin!!

      Ihania sanoja, kiiiitos. <3 Harmi tosiaan että asut kaukana :S

      Poista
  8. Ihana Hanna! :)) Tykkään sun monipuolisuudesta! Tosin välillä on ihan vaarallista lukea kaikkia näitä sun innostuksia, kun tuntuu että täällä meikäläinen seuraa sua askel askeleelta:) Onnittelut kaksi vuotiaalle blogille, tää oli ihan huippu löytö!!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana Satu kiitos <3 Hihih, uskon että tätä on välillä vaarallista lukea.. sen verran kaikkea hölmöä tulee kokeiltua, tshih... ;) Kiva kun löydettiin toistemme blogit ja on ollut ilo tutustua suhun sitä kautta! :)

      Poista
  9. Voi miten ihana nähdä sut livenä videolla! <3 aivan yhtä lumoava persoona välittyy tekstistäkin, höpöttelyä siis ehdottomasti lisää!

    Sekasoppainen blogi on paras, kaikenlaisesta touhuamisesta on kiva lukea! Runsas kuvasaldo on myös suuri plussa! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos superihanista sanoista <3! Ehkä joskus höpöttelen lisää!

      Jeps, kiitos kiva kuulla! Mä tykkään kans sun blogista.. se on täynnä elämän iloja. :)

      Poista
  10. mä tykkään kanssa lukea kaikenlaisesta touhuamisesta ja videopostauksetkin on kivoja!!jatka samaan malliin!yritän päästä seuraavaan yhteislenkkiin mukaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon :) Kiva kuulla! Toivottavasti pääsisit lenkille mukaan!

      Poista
  11. Onnea kaksivuotiaalle blogille. Mä en kyllä varmaan osaisi puhua tuollaiselle videolle. Kiva kuitenkin katsoa muiden videoita. Olit tosi luonnollinen. Joku kerta mekin juostaan vielä yhdessä, vaikka nyt en pääsekään mukaan yhteislenkille. Sun blogia on kiva lukea. Mun mielestä monipuolisuus pn hyvä juttu.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Oli se kyllä hölmöä jutella pelkälle videolle, mutta toisaalta ihan hauskaakin. Lähetin joskus serkulle Afrikkaan tuommoisen videon, niin oli vähän "kokemusta" :) Jeps, olis kiva kyllä juosta yhessä! Mä ilmoittelen kun olen sielläpäin!

      Poista
  12. Onnea kaksivuotiaalle blogille! Ja hyvä video, olit tosi luonnollinen!

    Mä tykkään lukea ihan tavallisesta arjesta. Ja kuten oon ennenkin sanonut, tykkään sun asenteesta. Mun pitäis ottaa susta vähän mallia siinä, ettei aina tarvitse pingottaa ja tyytyväinen voi olla silti, vaikka joku juttu ei menisikään ihan viimeisen päälle täydellisesti. :)

    Lenkille olis kiva tulla, mutta se ei nyt sattuneesta syystä onnistu. Ehkä nähdään joskus vielä jossain muissa merkeissä?! Tai viimeistään sitten, kun multa onnistuu jonkinlainen lenkkeily. ;-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Suvi :)!

      Tosi kiva kuulla, että mun rento asenne välittyy sinne asti. Todellakin, elämässä on muutenkin niin paljon stressattavaa, että liikunnasta en halua turhaa stressiä itselleni ottaa. Se on kuitenkin niin suuri nautinto! Kiva, jos musta voisi ottaa oppia :)

      Voi Suvi, olis kyllä kiva nähdä taas! Keksitään jotain, mikä sultakin onnistuu! Ja kyllä sä lenkkeilemään vielä pääset, tsemppiä!!

      Poista
  13. Jihuu, onnea blogille! Ite tosin löysin tänne vasta kesällä. Mä tykkään kaikista tapahtumaselostuksista, esim. vaarojen maratonista oli kiva lukea. Myös ihan arkiset höpöttelyjututkin on kivoja.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon :) Tervetuloa mukaan! Tapahtumaselostuksia on tulossa aina, kun jossain käyn! Tarkoitus olisi taas käydä vähän enemmän ensi vuonna! :)

      Poista
  14. Onnea ihanalle blogille ja bloggaajalle! ❤ Koska oon vähän hihhuli, niin uskon, että monesti asiat tapahtuvat jostain syystä, vaikkei sitä heti hoksaisikaan. Me löydettiin toistemme blogit aikalailla alkumetreillä ja sattuman kautta sit käytiin samalla salilla ja tavattiin oikeassakin elämässä. Mä olen saanut sun blogista ja seurasta tosi paljon tsemppiä jatkaa tällä mun 'uudella' polulla, sillä olet ollut upeana esimerkkinä siitä, miten liikunnasta voi nauttia täydellä sydämellä, monipuolisesti ja stressaamatta. Olen tosi iloinen, että löysin blogisi ja sitä kautta sinut! :) Ahmin sun blogitekstit aina läpi heti kun huomaan uuden jutun tulleen, vaikken aina ehdi kommentoidakaan. Aina olen kuitenkin innolla mukana näissä sun innostuksissa ja eläväisissä jutuissa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Tiinuska <3! Todellakin, me ollaan kyllä jostain korkeammasta syystä satuttu lukeen toistemme blogeja. Nyt oon saanut susta ihanan ihmisen mun elämääni. Ihana kulla, että oon myös antanut sulle tsemppiä! Ja vitsit, kiva että tykkäät mun teksteistä, vaikkei tuo kirjallinen julkaisu parasta mahdollista olekaan. Mutta yritän ainakin jotenkin saada innon välitettyä teksteilläni :) Kiitos että oot mukana <3

      Poista
  15. Onnea kaksivuotiaalle blogille :) me ollaan reissus seuraavalla yhteislenkillä (harmi!) mut sit seuraavalle kova halu päästä mukaan!

    VastaaPoista

Kommentoi on bloggaamisen suola. Arvostan jättämääsi kommenttia suuresti :)