perjantai 18. joulukuuta 2015

10 kännykkäräpsyä!

Huh, onpas kivaa, kun on perjantai... monilla taisi alkaa nyt joululoma, mutta minulla jatkuu työt vielä ensi viikollakin. En ole ottanut ylimääräisiä vapaita tähän joulun aikaan, sillä tahdon säästellä talvilomaa keväämmälle. Juurihan olin lomalla Teneriffallakin ;) Tämä viikko on silti ollut melko kiireinen töissä ja jouduin tänäänkin mennä jo ennen seitsemää töihin. Onneksi kiireet helpottivat iltapäivään mennessä ja pääsin lähtemään hyvillä mielin viikonlopun viettoon.

Candy on the Run -blogin Karkilla oli ihana postaus tänään, jossa hän näytti puhelimestä 10 viimeisintä eri tilanteesta otettua kuvaa, ja ajattelin ottaa kopin hänen haasteesta ja esittää minun arkeani kymmenen kuvan turvin. Nämä kuvat ovat arkiräpsäisyjä viikon sisältä. Pääsette siis kurkkaamaan, mitä minä olen oikein puuhaillut viime aikoina... ;)


Viime viikonloppu meni Naisten salibandyn MM-kisoissa kahden ihanan ystäväni kanssa. Oltiin hotellissa yötä Tampereella ja käytiin katsomassa välierät perjantaina ja mitalipelit lauantaina. Ajeltiin sitten vielä lauantai-illalla kotiin. Suomi pelasi jännät matsit ja hävisi finaaliottelun Ruotsille vasta rankkareiden jälkeen. Tunnelma oli suunnattoman hieno - upein naisten palloilussa, mitä olen koskaan kokenut! Yleisöä paikalla oli 6500! Huikeaaaa!!


Sunnuntaina satoi ensilumi Helsinkiin. Se valaisi mukavasti maisemaa ja maalasi sen hetkellisesti valkeaksi. Niin vain kävi että jo illan aikana oli suurimmat lumet jo kadonneet pois... Ei taideta saada valitettavasti ainakaan tänne Etelä-rannikolle valkeaa joulua!


Sunnuntai-illalla meillä oli kotona pizzailta! Teimme pizzat pohjia myöten itse. Päälle tuli omatekemää tomaattikastiketta, bbq-maustettua kanaa, aurajuustoa, tuoretomaattia ja rucolaa. Nam nam kun oli hyvää!


Työpaikan ikkunasta on näkynyt niin upeita auringonnousuja kuin -laskujakin. Meillä kun on ikkunat toimistolla vähän joka suuntaan. Tässä on huono kuva auringonnoususta. Minä kun en kehtaa oikein kuvailla siellä miesten keskellä aurinkoa ja kaunista värimaisemaa... pitäisivät minua varmaan pöhkönä :D


Tiistaina juoksin töistä kotiin, ja se oli oikein mukavaa pään nollausta työpäivän jälkeen! Mikäli seutuliikenteen bussi ei olisi niin kallis (3,88€/suunta), niin menisin useammin toisen matkan bussilla ja toisen juoksisin. Niin mukavaa tuo työmatkaliikunta on!!


Tiistaina söin kana-avokadoleivät vain nopeasti päivälliseksi, kun olin ihan yksin illan kotona. En jaksanut alkaa kokkailla mitään ihmeempää... Aika hyvää tällainenkin on!


Eilen olin Parempia polkuja -Tiinan kanssa spinningissä. Valittiin vielä yksi SATSin hurjimmista tunneista, nimittäin Cycling Interval -tunti, jossa tehtiin tunnin aikana viisi sykeosiota, pituuksiltaan 4,5-8 minuuttia. Olipa tiukkaa settiä! Mutta fiilis tunnin jälkeen oli todella upea, todellinen voittajafiilis! Oli mukavaa kun ohjaaja huusi ohjeita ja kannustuksia ja itse sai vain fiilistellä musiikkia ja antaa mennä! Tykkäsin siis!


Ollaan laitettu työhuonetta uusiksi. Vanha kirjoituspöytä, joka oli muuten mun ala-asteelta peräisin, sai väistyä ja tilalle tuli omatekoinen pöytä. Käsiteltiin parin metrin tammilevy, johon laitettiin Ikean pukkijalat. Lopputulos on todella kiva, ja nyt on tilaa vaikka kahdelle tässä pöydässä! Ihanaa! Mulla on muutenkin sisustusvimma päällä!


Tänään olin erään ystäväni kanssa kaupungilla jouluostoksilla ja vaihtamassa kuulumisia. Meillä oli oikein mukava iltapäivä ja ilta, vaikka kaupungille oli joku muukin eksynyt.. käytiin myös vilkaisemassa Stockan perinteistä jouluikkunaa!


Keskutahengailun parasta antia oli kuitenkin sushipäivällinen todella huikeesta sushibuffasta Konnichiwassa. Se paikka on yksi mun ehdottomia lemppareita keskustassa. Vaikka kyseessä on buffa, ovat ruuat silti todella maukkaita ja tuoreita. Kannattaa kokeilla, jos et ole vielä käynyt!

Nyt tahdon toivottaa teille oikein mukavaa viikonloppua!! Nauttikaa, liikkukaa, rentoutukaa ja tehkää jotain, mistä teille tulee hyvä mieli!

Kerro mulle, mitä sä olet viime aikoina touhuillut? Oletko tehnyt samoja juttuja kuin mä vai stressannut jouluostosten tai -ruokien kanssa?

4 kommenttia:

  1. Jee, tää oli kiva kurkistus sun arkeen! :) Mun touhuiluja voi kurkata enemmän blogista ja taisit jo lukeakin sieltä! :) Ihanaa viikonloppua <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva että tykkäsit ja paljon kiitos postausideasta :)! Sun touhuiluja kurkkasinkin, ja mukavaa arkea sielläkin vietetään pienen Isla-neidin kanssa. <3 Ihanaa sunnuntaita teille!

      Poista
  2. Kivoja otoksia! Erityispeukku spinnulle ;), lumiselle maisemalle ja kotitekoiselle pizzalle! Mulla on nyt kuvien suhten aiheuttanu vähän murhetta tää mun uusi samsung, jossa on tosi paljon kehnompi kamera kuin mitä Lumiassa oli. Saattaa olla joku oikea vikakin, kun kuvista tulee niin suttuisia! Pistetää kuitenki korvan taaksee tää juttuidea, ku se on kiva :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kun tykkäsit :) Kotitekoinen pizza on kyllä hyvää. ja voih, lunta.. tulispa sitä :D Hööö, munkin vanhassa samsungissa oli ihan huono kamera. Nyt on Sony, ja siinä on tosi hyvä kamera! Suurin osa blogin nykyisistä kuvista on sillä otettu :D

      Poista

Kommentoi on bloggaamisen suola. Arvostan jättämääsi kommenttia suuresti :)