maanantai 23. kesäkuuta 2014

Palautteluviikon jälkeen kohti uusia haasteita


Heipå dig! Juhannustouhuista on kotiuduttu eilen illalla, ja tänään oli taas paluu arkeen. Mulla on vielä viitisen viikkoa töitä jäljellä ennen kolmen viikon kesälomaa. Täytyy kyllä sanoa, että tällä hetkellä en varsinaisesti ole loman tarpeessa, sillä sen verran paremmin mun työasiat ovat nykyään työpaikan vaihdon myötä. Kaikki se stressi, jota projektityö mulle tuotti, on nyt poissa. Mun työpäivät on kivoja, leppoisia ja kohtuu stressittömiä. Töihin ei ole ikävä mennä... toki lomaa odottaa siksi, että vuorokaudessa on enemmän tunteja käytettävänä, joten ehtii nukkua enemmän ja ei ole kiinni yhdessä jutussa.

Viime viikko meni lepäillessä ja palautuessa kaikista näistä tapahtumista, joita mulla on keväällä ollut. Mä olin jo kauan sitten päättänyt, että tämä juhannusviikko on mun lepoviikko. Mulla piti olla ohjelmassa vielä tiistaina High Tech Run, mutta sen verran kova flunssa mulle tuli Jukola-reissulta, että ei ollut järkeä lähteä juoksemaan omaa osuuttani tuohon firmojen viestiin, vaan onneksi eräs tiimikaveri juoksi myös mun osuuden! Meidän joukkue sijoittui tosi hienosti viestissä, ja pakko poikien aikoja katellessa todeta, että mun mukana ollessa olisimme olleet huonommalla sijalla. Niin kovaa kollegat olivat painelleet! Mulla ei tosiaan lähtenyt kunnolla ääni alkuviikosta, mutta kuumeelta ja pahemmalta nuhalta säästyin, onneksi. Maanantaina olin firman kanssa melomassa, ja se oli taas älyttömän kivaa. Meille vaan osui hurja päivä, kun loppumatkasta satoi vettä kunnolla, ja muutenkin oli todella tuulinen keli. Monet meni kaksikoilla, joten mä ainoana naisena yritin pysyä jotenkin muiden perässä yksikkökajakissa. Heh.


Minä kajakissa

Lepoviikkoon kuului oleellisena osana ystäväporukan juhannuksen vietto Saimaan rannalla. Mökki on sama, jolla oltiin myös viime syksynä, tämän vuoden mökkireissu vaan sattui osumaan juhannukseen - ja mikäs sen parempaa! Saatiin viettää kolme päivää upeissa maisemissa, huipussa seurassa! Ohjelmaan kuului ainakin seuraavia...


Rentoutumista järven äärellä


Herkuttelua


Juhannusaaton amulenkki


Elämäni ekan loimulohen tekoa


Suomalaisten oluiden makutesti.. vain minä ja yksi toinen pystyttiin tunnistamaan kaikki kolme!


14-asteiseen järveen hyppäämistä saunomisen välissä


Lautapelien pelailua


Herkuttelua hyvällä grilliruualla


Ja lettukestit! 

Oli kyllä niin rentouttava juhannus. Ihana olla vaan tiedostamatta kellonaikaa ja tehdä asioita fiiliksen mukaan! Tämmöisiä viikonloppuja kaipaa kyllä. Toivottavasti teillä muillakin oli hyvä juhannus!

Niin kivaa kuin liikuntatapahtumissa ravaaminen onkin, on myös mukavaa, että nyt on tauko kaikesta. Ei tarvitse stressata mistään, ei kevennellä eikä palautella, puhumattakaan ravinnon ja nesteytyksen miettimisestä. Nyt saan taas treenata ja elää sita normaalia arkea, johon tämä liikunta oleellisena osana kuuluu. Nyt saan myös pikkuhiljaa alkaa nostaa liikuntamääriä, sillä mielessä siintää jo syksyn suuri tavoite, eli Vaarojen maraton, johon onnistuin saamaan lipun piinaavaa taistelun jälkeen! Valmistautumisesta Kolin koitoksiin kirjoitan vielä uuden postauksen, mutta tällä hetkellä pääasia on, että olen palautunut kevään koitoksista ja olen nyt valmiina tähän kolmen kuukauden rupeamaan! Treenijakso starttasi tänään! Mä olen valmis ja innoissani!

Mites teidän muiden juhannus meni? Oliko liikunta osana juhlintaa vai otitteko vain rennosti, niinkuin minä? ;)

10 kommenttia:

  1. Se on kyllä kiva tunne, kun voi taas liikkua ihan fiiliksen mukaan. Liikuntatapahtumat on tosi kivoja, mutta on kivaa kans kun ei tarvitse sitä pohtia ennen seuraavaa koitosta ;)

    Itse en Vaarojen Maratonille nyt edes yrittänyt ilmottautua, koska oon sitä mieltä et mieluummin palauttelen rauhassa Tukholman puolikkaalta. Ehkä ensi vuonna sitten :) Mutta varmasti on ihan mieletön tapahtuma tulossa!

    Itse rentoilin ja kävin rennoilla lenkeillä ja tottakai söin hyvin juhannuksena ;)

    Mukavaa, että töistä ei aiheudu stressiä :) Se on kyllä kivaa, että töihin on mukava mennä :) Vaikka loma on tietty aina lomaa ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jeps, kyllä tapahtumat luo omaa hälinää siihen ympärille, joten välillä on taas kiva "vaan" treenata! ;) Joo, ei liikaa tapahtumia samaan kasaan! Mut kyl mä odotan tuota Vaarojen maratonia, huikeeta! :) Mut eipähän Tukolmassakaan juoksemisessa mitään vikaa ole, voin kokemuksella sanoa ;)

      Ihanan kuuloinen juhannus sullakin <3

      Poista
  2. Kylläpä teidän juhannus näyttää tunnelmalliselta, just sellaiselta kuin pitää :) Vähän eri kun meikeläisten kaupunkijussi ja pubikierros, niin ja töissä siihen päälle vielä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, oli kyllä ihan huikee juhannus <3 Heh, viime vuonna olinkin kaupungissa. Eipä se sama asia ole!

      Poista
  3. Mulla oli pari niin raskasta treeniviikkoa alla, että juhannus meni vain ja ainoastaan lepäillen :) Kun lenkkikenkien näkeminenkin rupesi lähinnä ärsyttämään, oli kai tajuttava, että lepoa tarvitaan. Lepo teki hyvää ja uusi viikko on taas aloitettu liikkuen hyvällä fiiliksellä!

    Ihanat mökkimaisemat ja mikä kasa lettuja - nam :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jeps, hyvä kun tajusit levon tarpeen, se on tärkeä asia huomata. Ei se keho ja mielikään aina jaksa olla mukana näissä touhuissa! Uudella energialla on hyvä jatkaa treenejä ;)

      Joo, iso kasa, mut olihan meitä kuus syöjääkin ;)

      Poista
  4. Oli vähän viileä juhannus ainakin täällä meillä, hrrr...

    Ehdin nyt vasta lukemaan sen Venla-raportin, hyvä että pääsit kisaamaan vaikka olo ei ollutkaan optimaalinen! Ens vuonna sitten täydellä höyryllä ja yöllä vielä Jukolaan paikkaamaan jotain vajaata joukkuetta? ;) Tutuilla joku venla tuurasi tänä vuonna ja oli koko joukkueen paras osuussijoitus se :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onneksi viileys ei haitannut, kun ei antanut sen haitata :)

      Joo, Venlat oli ja meni, ja todella ensi vuonna uudestaan! Kyllä mä kovin yritän ylipuhua meidän tiimiin miehiä, jotta saatais seitsemän ja päästäis Jukolaan! Se mua eniten nyt kiinnostais! :) Ties, vaikka juoksisin sekä Venloissa että Jukolassa, hih.

      Poista
  5. Kuulostaa kyllä huipulta juhannukselta, ja lepoviikko tuli varmasti myös tarpeeseen! Kyllä sulla ollut jo tähän mennessä niin monipuolinen kesä kisojen suhteen, että mitähän kerkeetkään vielä ennen syksyä. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, nyt on energinen olo, ja on taas ihana treenata <3 Hih, kyllähän tässä syksyksikin on kivoja juttuja tulossa, ja pari jännää tempausta sitä ennen. Toivottavasti toteutuu! :)

      Poista

Kommentoi on bloggaamisen suola. Arvostan jättämääsi kommenttia suuresti :)