keskiviikko 4. kesäkuuta 2014

Mun lempi kesäherkku ja muuta nippelitietoa...

Olen saanut pari haastetta ja tunnustusta, ja ajattelin niihin vastailla seuraavaksi. Molemmissa haasteissa oli sama idea, eli kerron 11 faktaa itsestäni, ja vastailen sitten haasteen antajien kysymyksiin. Suvin haasteeseen kuului tunnustus, kiitos siitä kovasti. Olen otettu!

Tässä faktat minusta:

1. Olen työpaikkani ainoa nainen.
2. Juon kahvini mustana.
3. Suosikkiurheilujuomamaku on appelsiini (Maxim tai Gatorade).
4. Rakastan mansikoita, mutta mansikkäjäätelö ei ole lempparini.
5. Karkeista parhaimmat ovat salmiakit sekä kovat sekakarkit.
6. En ole ikinä ostanut tonnikalaa tai tilannut ruokaa, jossa on tonnikalaa, ravintolasta.
7. Olen lähes kaikkiruokainen, ja pääosa ruuasta on hyvää!
8. Inhoan olla suuressa ihmismassassa.
9. Syön äärimmäisen harvoin puuroa. Joskus viikonloppuaamuisin ennen treeniä keitän puuroa tai välillä otan välipalaksi pussipuuron.
10.Suklaa on hyvää, mutta ostan todella harvoin levyä.
11. Haluaisin päästä pelaamaan tennistä tänä kesänä, vaikka en sitä juuri osaakaan.



Ja tässä vastaukset Suvin kysymyksiin:

1 Jos saisit nyt palata takaisin abivuoteen, niin valitsisitko toisin jatko-opintojen suhteen?
No enpä oikeastaan. Välivuosi ja yksi virheellinen alavalinta ovat kasvattaneet ja vieneet minua myös eteenpäin.

2 Oletko perhekeskeinen?
Kyllä olen.



3 Paras kesähitti?
No, tän vuoden hittiä en vielä tiedä, mutta viime vuonna se oli ehdottomasti Studiokillersin Jenny.

4 Mikä oli ihan ensimmäinen blogi, mitä aloit lukea?
Saran Tickle your Fancya olen lukenut iät ja ajat.

5 Mihin Suomen kaupunkiin haluaisit muuttaa asumaan?
Turkuun, jos johonkin lähtö tulisi. :)

6 Jos saisit kehittää kännyköihin uuden sovelluksen, millainen se olisi?
No mähän saisin kehittää niitä, jos vain idea olisi ;) Mutta kun ei oo ideaa!

7 Mitä katsot televisiosta?
Telkkarista en seuraa kuin Macsterchefiä, mutta sarjoja seuraan/olen seurannut eri kanavia pitkin lukuisia: Twin peaks, Breaking Bad, Dexter, True Detective, Game of Thrones, Homeland ja HIMYM nyt alkajaisiksi mainitakseni.

8 Mielipiteesi koululiikunnasta?
Tärkeää, mutta pitäisi olla innostavampaa, että jokainen löytäisi oman juttunsa eikä kokisi niin paljon huonommuutta. Itse tykkäsin aina liikunnasta.



9 Harry Potter vai Taru Sormusten Herrasta?
Harry Potterit, puhutaanhan pelkistä kirjoista? ;)

10 Lempparein kotiruokasi?
Sienikastike, lasagne ja jokin hyvä lohi. :)

11 Oletko aina ollut urheilullinen vai innostunut jossain tietyssä elämänvaiheessa?
Mä olen aina ollut liikunnallinen. Toki aktiiviharrastusvuosien jälkeen tuli lama, mutta olen löytänyt omat uudet juttuni taas. ;)

Toinen haastaja oli Merituulia. Kiitos paljon! Tässä vastaukset hänen kysymyksiinsä:

1.miksi aloit bloggaamaan?
Tahdoin höpötellä vapaasti innostuksesta liikuntaan häiritsemättä ihmisiä, jotka siitä eivät ole kiinnostuneet samassa mittakaavassa kuin minä. :)

2.tilaatko tai luetko jotain lehtiä?
En hirveästi lue kyllä, mutta Juoksija tulee postiluukusta kotiin.

3.harrastatko liikuntaa mielummin yksin vai kaverin kanssa tai ryhmässä?
Riippuu, mitä harrastan! Yleensä kavereiden kanssa on kiva harrastaa :)



4.mitä teet/teette kesällä?
Töitä, liikun, vietän aikaa läheisten kanssa ja toivottavasti pääsisin johonkin reissuun!

5.lempilomapaikkasi suomessa ja ulkomailla
No, tahtoisin kovasti päästä lapsuudesta tuttuun paikkaan saaristossa, eli Björkö-nimiseen saareen, jonka keskellä on makeavesijärvi. ;) Huikea paikka, mutta ei ole venettä.

6.onko sinulla sisaruksia,oletko heidän kanssaan tekemisissä säännöllisesti?
Mulla ei ole sisaruksia.

7.osallistutko kesällä johonkin urheilutapahtumaan tai menetkö festareille yms?
Kyllä noita tapahtumia on tulossa ihan tarpeeksi ;) Festareista en vielä tiedä.

8.minkä kohteen tai paikan  tai nähtävyyden esittelisit ulkopaikkakuntalaiselle tai ulkomaalaiselle omasta kunnastasi/kaupungistasi
Pääkapunkiseudulla veisin Nuuksion kansallispuistoon, vaikka se ei Helsinkiä olekaan tai Suomenlinnaan ja synnyinalueelta Turun seudulta esittelisin tietysti saariston.



9.mikä on lempi kesäherkkusi?
Mansikat! :)

10.mikä on parasta kesäjuomaa?
Jos oikein kova jano on, niin kylmä vesi, mutta hemmotteluun... ehkä jokin hyvä kylmä olut tai siideri ;)

11.katsotko kesällä mielummin telkkaria vai luetko kirjoja?
Kesällä melkeen mieluummin luen ulkona kirjoja kuin sisällä telkkaria! :)

Mä en tällä kertaa haasta ketään, koska näitä taas kiertelee niin paljon. Voisin joku kerta tehdä postausta mun suosikkiblogeista, niin voisi löytyä muillekin lukemista lisää!

Oliko jotain uutta ja yllättävää tietoa musta? Hih!

4 kommenttia:

  1. Ärgh,se on 'lempikesäherkku' samalla tavoin kuin vaikka myös 'suosikkijuoma' tms. :) Pilkunviilaaja heräsi:P :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahahaha, olisit nähnyt mitä siinä otsikossa ensin luki :D Mäkin oikein huomasin sen, ja alko ärsyttää! ;) Nyt se saa kelvata noin ;) Sä oot tainnut aiemminkin mulle tästä samasta asiasta mainita... ehkä ens kerralla menee kaaliin ;)

      Poista
  2. Tää oli kiva ja onpa sulla Hanna hyvä sarjamaku ;) Sopranos menee tuohon samaan kastiin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva, että tykkäsit :) tuli vähän muutakin juttuja, kuin liikunta-asiaa.

      Ja heh joo, sarjoja on kiva katella! Sopranosta en oo koskaan katsonut... hmmm... tällä hetkellä menossa on Fargo, uutuussarja. :)

      Poista

Kommentoi on bloggaamisen suola. Arvostan jättämääsi kommenttia suuresti :)