sunnuntai 15. marraskuuta 2015

Asiaa kompressiosta ja arvonnan voittaja

Arvoin tänään Zeropoint-kilpailun voittajan ja random generatorilla voittajaksi valikoitui...

.. Sumi !! Onnea!!

Otan sinuun lähiakoina yhteyttä sähköpostilla, mutta voit nyt selata jo Zeropointin verkkokauppaa, ja valita sieltä mieluisat sukat tai säärystimet.

Kaikille muille muistutukseksi, että vielä tänään sunnuntaina Zeropointin verkkokaupasta saa 20% alennuksen koodilla "zpsporttaillaan". Nyt siis kannattaa käydä ostoksilla!



Minun mielestä Zeropointin kompressiosäärystimet- ja sukat ovat huippulaadukkaita tuotteita, joita olen käyttänyt jo parin vuoden ajan. Mä en ole koskaan kokeillut kokokompressiota, mutta pohkeille olen tykännyt pitää kompressiota niin kauan kuin olen älynnyt tuotteita kokeilla. Mun ensimmäiset kompressiosäärystimet olivat Zeropointin, eikä ole tarvinnut merkkiä vaihtaa. Ne ovat paitsi hyvännäköisiä, myös todella mukavia päällä. Itse omistan niin sukkia kuin säärystimiäkin, ja nyt kun sain Zeropointilta synttäripaketin, niin pääsen kokeilemaan myös nilkkasukkia.

Mä käytän pääasiassa kompressiosäärystimiä urheilusuorituksen aikana. Jos kyseessä on raskas tai pitkäkestoinen suoritus, laitan kompressiosäärystimet tai -sukat jalkaan tai jos pohkeet ovat muutoin väsyneet rasituksesta. Yleensä peruslenkeillä en niitä pidä, koska en halua totuttaa jalkaa siihen, että aina on kompressiota päällä. Mielestäni kompressio parantaa suorituskykyä ja antaa tukea jalalle. Olen myös huomannut, että jalat palautuvat rasituksesta nopeammin, jos on kompressiotuotteita käytössä. Olen myös joskus nukkunut säärystimet jalassa, jos pohkeet ovat olleet kovin rasittuneessa tilassa.



Käytättekö te muut kompressiotuotteita? Onko joku kokeillut kompressiotrikooita tai -paitoja? Mikä on lempimerkkisi, joka valmistaa kompressiotuotteita ja oletko huomannut niissä eroja?

Ps. Kiitos kaikille kovasti kysymyksistä edelliseen postaukseen. Vastailen niihin mahdollisesti myöhemmin tänään tai huomenna videon muodossa, kuten lupasin!

Kivaa sunnuntaita kaikille!

** Arvonta suoritettu yhteistyössä Zeropointin kanssa **

10 kommenttia:

  1. Olen juoksijana sen verran nuori, että kompressiotuotteita ei ole tullut vielä kokeiltua. Kovasti kyllä kiinnostaa, joten täytyy jossain vaiheessa vaikka sukkiin panostaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No nyt olisi hyvä tilaisuus ostaa sukat, vielä tänään voimassa tuo alennus! ;) Ei mutta kyllä suosittelen ainakin satunnaiseen käyttöön ottaa kompressiotuotteet! :)

      Poista
  2. Asicsin kompressiotrikoot sopivat mulle. Ne ovat napakat mutta eivät ahdista lainkaan. Ilmeisesti ovat kompressio- ja normitrikoiden välimuoto. Pistän jo heti maratonpaikalla puhtaat konpressiopolvisukat jalkaan. Olen tosi tyylikäs seuraavat päivät GoCoCon polvisukissa. Yöksi vaihdan tiukemmat Addun kompressiosukat. Uskon että kompressiosukilla on oma osansa tosi nopeaan palautumiseen. Täytypä joskus kokeilla Zeropointin sukkia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kun kerroit omista kokemuksistasi. :) Pitäisi joskus ehkä kokeilla kompressiotrikoota.. mua vain "hämää", että jos koko keho on kompressiota niin mihin se "paine" menee sitten...?! Siksi olen pitäytynyt toistaiseksi vain pohkeiden kompressiossa. Voisinkin joskus kokeilla vielä enemmän hyödyntää kompressiota palautumiseen, muutoinkin kuin vain yöllä. :)

      Poista
    2. Jotenkin pysyn paremmin kasassa kompressiotrikoissa. Kuulostaa varmaan hassulta ;) Yhden ikävän puolen huomasin trikoissani. Ne antavat kivasti periksi jos ja kun paino ja sen myötä koko kasvaa. Huomasin että ne ikäänkuin pingottuvat ja ohentuvat niin, että kaikki näkyy läpi. Kuinkakohan monta sataa kilsaa olen esitellyt juoksualkkareita tietämättäni?!

      Poista
    3. no ei se välttämättä kuulosta hassulta! Onhan ne trikoot varmasti napakat :) Mut voi kauhea, toi venyminen.. hahah toi läpikuultavuus on kyllä kamalaa :D

      Poista
  3. Säärystimet saapuivat tänään. Kompressiosäärystimiä käytän aika usein liikkuessa, mutta Zeropointin tuotteita en ole käyttänyt aiemmin. Täytyy testata nämä piakkoin :)

    VastaaPoista

Kommentoi on bloggaamisen suola. Arvostan jättämääsi kommenttia suuresti :)