keskiviikko 25. marraskuuta 2015

Loman tarpeessa

Tänään alkoi mun viimeinen kesälomaviikko! Olen nyt toimistosta poissa 1,5 viikkoa ja se tulee tekemään niin hyvää! Tiedättekö sen tunteen, kun pelkkä lomavastaajan asettaminen päälle tuntuu mahdottomalta tehtävältä? No, sellainen hetki mulla oli tänään iltapäivällä. Onneksi sain sen asetettua ja muutenkin työt ihan hyvälle mallille, joten pääsin hymyssä suin lähtemään töistä lomille!

Syksy on ollut hurjan aurinkoinen ja kaunis. Mä vielä kuukausi sitten nauroin mun vuoden takaiselle ajatukselle lähteä marraskuussa lomalle lämpimämpään. No, enää ei naurata ja olen vain iloinen, että pidettiin kiinni tuosta ajatuksesta ja varattiin reissu tähän saumaan. Marraskuu on tullut taas täysillä päin kasvoja ja nyt on takaisin maksun aika. Pimeys on ainakin mulle todella vaikeaa, vaikka tottakai raitis ilma piristää, niin kyllä sitä silti kaipaisi valoa.


Kuva: Tjäreborg

Huomenna aamulla lähdemme Teneriffalle ja mä en voisi olla yhtään enemmän innoissani! Tämä on mun ja Kimmon ensimmäinen helppo pakettimatka. Tällä kertaa helppous vie voiton. Lisäksi matkakohteen valintaan vaikutti kohtuullinen lentoaika, jotta voi matkustaa viikoksi, lämpimät kelit ja hienot maisemat. Uskon, että tulemme viihtymään Teneriffalla hyvin!

Aurinkoista mieltä pimeyden keskelle! 

13 kommenttia:

  1. Ihanaa reissua!! Oot niin loman ansainnut! <3 Pitäkää kivaa! :)

    VastaaPoista
  2. Valoa ja lämpöä tähän vuodenaikaan kaipaakin. Rentouttavaa reissua!

    VastaaPoista
  3. Ihanaa lomaa teille! Nauttikaa lämmöstä ja auringosta!

    VastaaPoista
  4. Rentouttavaa lomaa! Reissutunnelmia odotellen. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Satuuu, eka osa on nyt blogissa! Teiden vaellus vielä tulossa :D

      Poista
  5. Ihanaa lomaa Hanna, tulee varmasti hyvään saumaan tänne kaiken pimeyden keskelle! :)

    VastaaPoista
  6. Te ootte ny siellä jo lämmöstä ja valosta nauttimassa! Ihanaa ❤ Oikein rentouttavaa ja piristävää lomaa! Nähdään taas kun olet ehtinyt kotiutua :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee, oli kyllä ihanaa! :) Nähdään keskiviikkona ainakin! :)

      Poista

Kommentoi on bloggaamisen suola. Arvostan jättämääsi kommenttia suuresti :)