lauantai 26. heinäkuuta 2014

Ihana kesä!

Mä oon nyt lomalla! Mut oon mä silti nauttinut kesästä jo ennen lomaa. Ihanaa kun Suomessa on ollut hellettä! Mä tuun vaan tän kaiken kiireen keskeltä sanomaan nopeasti teille heipat, ja kertomaan, että päivät ovat menneet näissä merkeissä...


Hyvää ruokaa kokkaillen. Tässä tofuwokki.


Meloessa. Kokeiltiin ystävän kanssa inkkarikanoottia.


Käytiin porukalla Helsingin street food carnivaleilla. Oli maukasta ruokaa!


Juoksin vk-lenkkiä Kimmon ajaessa pyörällä mun kirittäjänä! Toimi kivasti ;)


Ostin Lidlistä uuden takin! Eikö olekin ihana?


Tänään juoksin pitkiksen rannalle, jossa mun poppoo odottikin mua jo! Oli kyllä siistiä yhdistää juoksua ja rantaelämä! Edes 30 asteen helteet ei pysäytä mun lenkkejä!

Niin ihanat kelit kuin Suomessa onkin, huomenna aikaisin aamulla (mun pitäisi olla jo nukkumassa) lentokone kuljettaa meidät lomalaiset epävakaiseen keski-Eurooppaan. Luvassa jotain aktiivilomailun tynkää! Katsotaan, ehdinkö sieltä postailla. Jos en, niin kuullaan viimeistään reilu viikon päästä!

Ihania hellepäiviä kaikille Suomeen! Pysäyttääkö helteet teidät?! :)

14 kommenttia:

  1. Pysäyttää! Vitsi sä oot reipas :)

    Viikko sitten juossut pitkiksen viimeksi ja hinku olisi juosta mutta helle verottaa liikaa :) hyvää lomaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No, helteillä pitää olla armollinen itselle :)! Kiitos!

      Poista
  2. Hyvää lomaa Hanna! Nauti! :)

    Takki on hieno, mutta tuli kuuma jo kuvaa katsoessa. :D Näillä keleillä ei oo juuri takkia kaivannut! Mutta kyllähän se syksy sieltä tulee. :)

    Näyttääpäs herkulliselta tuo tofuwokki!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, samoin Suvi :)

      Joo, ei paljon takkia tarvi, huhuhu. 2 viikon päästä vois alkaa vähän viilenemään! :)

      Tofuwokki oli taivaallista!

      Poista
  3. Jee, vihdoin se loma alkoi ja pääsette rentoutumaan huiseihin maisemiin :) Huippua! odotan kovasti kulumisia sieltä!!

    Tofuwokki! Pakko kokeilla, slurps. Aloin heti googletella ohjetta :)

    Oot kyllä superreipas hellelenkkeinesi! Mä pelkään, ett saisin tyyliin jonkun sydärin, joten kovat treenit nyt vain ilmastoiduissa tiloissa ;) Joogaa ja uintia sit kyllä ulkona <3

    Ihanaa lomaa ja reissua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, niimpä, vihdoin! :) Täytyypi tehä reissupostaus piakkoin! ;)

      Toi tofuwokki on superhyvää! Voin antaa ohjetta!

      Heh, helteellä pitää olla armollinen itselle! Jooga ei kuulosta yhtään hullummalta, munkin pitäs saada itseään niskasta kiinni :)

      Poista
  4. Ostin myös ton takin, toivottavasti sitä ei tarvitse vielä aikoihin :D ja sitten kun tarvitsee, toivon että se on samaa taattua laatua kuin muutkin Lidlin urheilutarvikkeet :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei joo, toi takki on makee! Kyllä syksyn kirpakoilla keleillä sitä tarttee! Lidlin laatu ei yleensä petä ;)

      Poista
  5. Mukavaa ja virkistävää lomaa! Helle ei kai pysäytä, mutta kyllä se vähän hidastaa. Itse nautiskelin viime viikolla vain palauttavista treeneistä hellepuolikkaan jälkeen, eli ohjelmassa oli SUPpailua ja joogaa.

    Mekin muuten kävimme Street Food Carnivalissa, aikamoisia herkkuja siellä oli tarjolla! Ensi viikolla paluu arkeen ja töihin, mutta suunnitelmissa on taas ottaa juoksu mukaan ohjelmaan, vaikka voihan se vähän kuumalta tuntua.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, Paula! :) Joo, toki helle hidastaa, ja pitääpi mennä omaa kehoa kuunnellen! Muutoin oon tosi tehoton helteillä.

      Hei joo, Street food carnival oli kyl huikee! Nams. :) Jonot vaan oli tosi hurjat sillon kun me oltiin paikalla!

      Poista

Kommentoi on bloggaamisen suola. Arvostan jättämääsi kommenttia suuresti :)